Advertisement
Under Armour
Αρχική Ειδήσεις Καλεντάρι Αποτελέσματα Ενημέρωση Εικόνες Άρθρα Εξοπλισμός Forum Διαφήμιση
Αθλητικός Εξοπλισμός NSCoaching My Athlete Triathlon News Energy Races Kasimis Training
Άρθρα
Intersport
Saucony
Ethic Sport

Outrun

Dromos Agias Paraskevis
Syros Run
Epidavrios Dromos
Energy Aquathlon
X-treme Stores
Energy Aquathlon

17 Ιαν 17 ← πίσω

Οι 6 πιο συχνές δικαιολογίες να μην βγεις για τρέξιμο

Επιμέλεια: Γιώργος Σπύρος
Οι 6 πιο συχνές δικαιολογίες να μην βγεις για τρέξιμο … και πώς να τις πολεμήσετε.



  Στις ΗΠΑ, υπάρχουν περισσότεροι από περίπου 500 δρομείς, που δεν έχουν χάσει ούτε μια προπόνηση. Τρέχουν συνεχόμενα, κάθε μέρα,. Ένας από αυτούς ο Jon Sutherland έχει σπάσει κάθε ρεκόρ τρέχοντας κάθε μέρα από το 1969, περισσότερο από 47 χρόνια δηλαδή. Οι περισσότεροι από εμάς που και που παίρνουμε κάποιο ρεπό. Όταν αρχίσουμε να χάνουμε προπονήσεις για λόγους που μέσα μας ξέρουμε ότι δεν είναι 100% αληθινοί, αυτό είναι που λέμε «ψάχνουμε δικαιολογίες». Εδώ, με απλές συμβουλές θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε να ξεπεράσετε τις «δικαιολογίες». Ας δούμε 6 από τις πιο συχνές «δικαιολογίες» και τι μπορούμε να κάνουμε για αυτές.


Δικαιολογία 1η : Δεν είμαι πρωινός τύπος.

Όταν η καθημερινότητα έχει πολλές υποχρεώσεις, το πρωινό είναι ο πιο ασφαλής τρόπος να βάλεις … και να βγάλεις… την προπόνησή σου. Βάλε μια αφύπνιση, όχι απλώς για να ξυπνήσεις… αλλά και μια αφύπνιση το βράδυ, μια ώρα περίπου πριν πας για ύπνο. Έτσι θα σου θυμίσει να ετοιμάσεις τα δρομικά σου πράγματα για το πρωί μην τα ψάχνεις τελευταία στιγμή. Απόφυγε υπολογιστές και τηλεοράσεις και οθόνες 1 ώρα πριν ξαπλώσεις, για να μπορέσεις να χαλαρώσεις πραγματικά και να κοιμηθείς την ώρα που πρέπει. Και να θυμάσαι ότι σε κανέναν δεν αρέσουν τα πρώτα 5 λεπτά όταν ξυπνήσει, αλλά μετά θα νιώθεις υπέροχα.
 

Δικαιολογία 2η : Ο καιρός…
 
Κλασσικά… Εδώ τα πράγματα είναι απλά, θέλει απλώς λίγα χρήματα. Καλός – ποιοτικός εξοπλισμός, όπως ένα δρομικό ζακετάκι που είναι και αδιάβροχο και αναπνέει ταυτόχρονα, θα σε βοηθήσει να μην φοβάσαι τον κρύο, βροχερό και γενικότερα χάλια καιρό. Όταν βγεις έξω από την πόρτα, και ξεκινήσεις θα δεις ότι τα πράγματα δεν είναι και τόσο άσχημα όσο νόμιζες. Αντίθετα θα νιώθεις και σαν ένας ήρωας που πολεμάς κόντρα στα στοιχεία της φύσης. Μην ξεχάσεις να ποστάρεις μετά στα social media , τι σούπερ προπόνηση έκανες!
 
 
Δικαιολογία 3η :  Δεν έχεις μυαλό για τρέξιμο…

Δεν τα πας καλά με το αγόρι σου/κορίτσι σου. Τα παιδιά σου έχουν ξεφύγει…, η σχέση σου με το αφεντικό σου δε πάει καλά. Οκ, ναι, υπάρχουν και άλλα πράγματα στην ζωή πέρα από το τρέξιμο που θα σου κόψουν την όρεξη. Σε αυτές τις περιπτώσεις δες τα το τρέξιμο σαν τον «δικό σου χρόνο». Ένα 15λεπτό χαλαρό τρέξιμο δεν θα σε κάνει σίγουρα πρωταθλητή, αλλά σίγουρα θα είναι λίγος χρόνος μόνο για σένα. Πνευματικά θα ηρεμήσεις και θα ξεφύγεις από τα προβλήματα…
 

Δικαιλογία 4η : Είμαι χάλια, τι νόημα έχει…;

Σκέψου το εξής… : υπάρχει κανείς που ασχολείται με το πόσο αργός ή γρήγορος είσαι; Το πιο πιθανόν είναι πως όσοι σε γνωρίζουν και σε συμπαθούν, δεν σε συμπαθούν για το ατομικό σου ρεκόρ στα 10χλμ, αν αυτό είναι 45λεπτά ή 65λεπτά. Μόνο εσύ νιώθεις αποτυχημένος επειδή δεν βγήκαν τα τελευταία χιλιόμετρα της προπόνησής σου, ή έσκασες σε έναν αγώνα. Οπότε χαλάρωσε, και βγες για ένα τρέξιμο. Α και που είσαι… αυτή την φορά μην πάρεις μαζί σου το ρολόι σου…


Δικαιολογία 5η : έχω Καεί στο τρέξιμο

Ναι εντάξει. Το τρέξιμο είναι μια κάπως απαιτητική δραστηριότητα και η πνευματική δύναμη που απαιτείται μερικές φορές για να συνεχίζεις όταν όλα σου λένε «σταμάτα», είναι σαν τη σωματική καταπόνηση. Ακολουθείς όμως όλες τις συμβουλές για να κάνεις το τρέξιμο σου λίγο πιο ευχάριστο και αναζωογονητικό; Έψαξες να βρεις καινούργια μέρη να τρέξεις ή κάνεις την ίδια γύρα στην γειτονιά σου εδώ και τόσα χρόνια; Πόσο καιρό έχεις να τρέξεις με κάποια παρέα ή κάποιον φίλο; Πριν λοιπόν τα παρατήσεις, φρόντισε να δοκιμάσεις αυτά τα μικρά πραγματάκια που θα δώσουν νέο αέρα στο τρέξιμό σου.


Δικαιολογία 6η : Πονάει…
Όντως πονάει. Το τρέξιμο είναι κάτι που έχει αρκετό κοπάνημα… τα πόδια σου δέχονται τεράστιες δυνάμεις, οι αρθρώσεις σου, οι μύες σου, τα κόκκαλά σου σε κάθε βήμα τραντάζονται. Αν πραγματικά νομίζεις ότι έχεις κάποιον τραυματισμό ή ότι είσαι στα πρόθυρα, τότε είναι οκ να αναβάλλεις μερικές προπονήσεις. Αυτό δεν είναι "δικαιολογία" Το να ξέρεις πότε να κάνεις πίσω, είναι πολύτιμη ικανότητα για κάθε δρομέα. Αλλά να θυμάσαι ότι ακριβώς αυτή η σωματική δοκιμασία - πρόκληση είναι που σε τράβηξε στο τρέξιμο αρχικά. Χωρίς πόνο… δουλειά δεν γίνεται.


Επιμέλεια: Γιώργος Σπύρος
Πηγή : running.competitor
Σου άρεσε αυτό το άρθρο; Μοιράσου το με τους φίλους σου!

...διάβασε επίσης
Η Ιστορία πίσω από αυτή τη φωτογραφία πατέρα και γιου, θα σας κάνει να δακρύσετε! 13+1 συμβουλές για έναν καλό ημιμαραθώνιο!

Runster.gr
Σχόλια αναγνωστών
...διάβασε επίσης
Τι είναι η εργομέτρηση; Πως μετράμε την αερόβια ικανότητα; Αφορά μόνο αθλητές; Οι καλύτεροι άνδρες Έλληνες Μαραθωνοδρόμοι για το 2017
7 παγίδες της άσκησης Διάταση για λαγονοψοϊτη και τετρακέφαλο
Nutrition News

Nafplio Energy Triathlon
Run Together
Garmin
Hoka
Runster

Πρέπει να διαβάσετε
15 Μαϊ 17
Στην Παραλία Βαρέα στα Μέγαρα 28 Μαϊου το Energy Aquathlon Championship 2017
Η Ελληνική Ομοσπονδία Τριάθλου και ο Δήμος Μεγάρων δια του Ν.Π.Δ.Δ. Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Αθλητισμού "Ηρόδωρος" συνδιοργανώνουν την Κυριακή 28 Μαΐου 2017 τον αγώνα "Energy Aquathlon Championship" στην περιοχή Βαρέα του Δήμου Μεγάρων.
14 Μαϊ 17
Η INTERSPORT και η SAUCONY σε προσκαλούν στο 4ο RUN TOGETHER που στηρίζει το Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος
Το RUN TOGETHER powered by INTERSPORT & SAUCONY επιστρέφει δυναμικά, για 4η φορά, στον εμβληματικό χώρο του ΟΑΚΑ, την Κυριακή 28 Μαΐου. Το ξεχωριστό fun run, που εντυπωσίασε πέρυσι πάνω από 1.200 δρομείς, υπόσχεται και φέτος μια μοναδική running εμπειρία σε όλους τους συμμετέχοντες.
10 Μαϊ 17
Στις 11 Ιουνίου το Ναύπλιο θα είναι στο επίκεντρο της τριάθλητικής δράσης με το Nafplio Energy Triathlon
Το Nafplio Energy Triathlon είναι ανοιχτό προς όλους τους αθλητές και αθλούμενους και περιλαμβάνει διαδρομές στην Κολύμβηση - Ποδηλασία και Τρέξιμο χωρίς διακοπή. Οι αποστάσεις των αγώνων θα είναι η καθιερωμένη Sprint (0,75–20-5χλμ) αλλά και η Standard/Olympic (1,5-40-10χλμ) που από αυτή τη χρονιά μπαίνει στο πρόγραμμα για να καλύψει και τις απαιτήσεις των πιο έμπειρων αθλητών.
08 Μαϊ 17
1ο Patmos Revelation: Κολύμβηση και τρέξιμο το 3μερο 30 Ιουνίου - 2 Ιουλίου 2017 στο «ιερό» νησί
Για πρώτη φορά το νησί των Δωδεκανήσων θα πραγματοποιήσει αθλητικές δραστηριότητες υψηλού επιπέδου. Το "Patmos Revelation" ανοίγει τις πύλες του και ο Δήμος Πάτμου σε συνεργασία με την Active Media Group έχουν ως στόχο να αναδείξουν το στοιχείο του αθλητικού τουρισμού.

©2005-2017 RunningNews.gr: Τα πάντα για το τρέξιμο, το δρομέα και τους αγώνες δρόμου. Ενημέρωση, Αρθρογραφία, Φωτογραφίες, Βίντεο, Φόρουμ - Όροι Χρήσης
Επικοινωνήστε μαζί μας για οτιδήποτε επιθυμείτε στο info [at] runningnews [dot] gr - Αν επιθυμείτε να διαφημιστείτε στο RunningNews.gr δείτε εδω

SportsWeb.gr Network: RunningNews.gr - trinews.gr - Runster.gr - Energy Races - duathlon.gr - Nutrition News - Fitness Pulse