Advertisement
Alexander the Great Marathon
Αρχική Ειδήσεις Καλεντάρι Αποτελέσματα Ενημέρωση Εικόνες Άρθρα Εξοπλισμός Forum Διαφήμιση
Parmakis Training NSCoaching My Athlete Triathlon News Triathlon1 Mykonos Kasimis Training
Άρθρα
Mizuno
Saucony


Volos Half Marathon
Lamia Run Festival
Crete Marathon
Athenian Runners Club
Andros Half Marathon
Agonas Limenon
Eirinodromia
Aliveri
Afaia Aegina
Life Run
Mitropolitikos
Triathlon1 Mykonos
X-treme Stores
Tihio Race

17 Ιαν 17 ← πίσω

Οι 6 πιο συχνές δικαιολογίες να μην βγεις για τρέξιμο

Επιμέλεια: Γιώργος Σπύρος
Οι 6 πιο συχνές δικαιολογίες να μην βγεις για τρέξιμο … και πώς να τις πολεμήσετε.



  Στις ΗΠΑ, υπάρχουν περισσότεροι από περίπου 500 δρομείς, που δεν έχουν χάσει ούτε μια προπόνηση. Τρέχουν συνεχόμενα, κάθε μέρα,. Ένας από αυτούς ο Jon Sutherland έχει σπάσει κάθε ρεκόρ τρέχοντας κάθε μέρα από το 1969, περισσότερο από 47 χρόνια δηλαδή. Οι περισσότεροι από εμάς που και που παίρνουμε κάποιο ρεπό. Όταν αρχίσουμε να χάνουμε προπονήσεις για λόγους που μέσα μας ξέρουμε ότι δεν είναι 100% αληθινοί, αυτό είναι που λέμε «ψάχνουμε δικαιολογίες». Εδώ, με απλές συμβουλές θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε να ξεπεράσετε τις «δικαιολογίες». Ας δούμε 6 από τις πιο συχνές «δικαιολογίες» και τι μπορούμε να κάνουμε για αυτές.


Δικαιολογία 1η : Δεν είμαι πρωινός τύπος.

Όταν η καθημερινότητα έχει πολλές υποχρεώσεις, το πρωινό είναι ο πιο ασφαλής τρόπος να βάλεις … και να βγάλεις… την προπόνησή σου. Βάλε μια αφύπνιση, όχι απλώς για να ξυπνήσεις… αλλά και μια αφύπνιση το βράδυ, μια ώρα περίπου πριν πας για ύπνο. Έτσι θα σου θυμίσει να ετοιμάσεις τα δρομικά σου πράγματα για το πρωί μην τα ψάχνεις τελευταία στιγμή. Απόφυγε υπολογιστές και τηλεοράσεις και οθόνες 1 ώρα πριν ξαπλώσεις, για να μπορέσεις να χαλαρώσεις πραγματικά και να κοιμηθείς την ώρα που πρέπει. Και να θυμάσαι ότι σε κανέναν δεν αρέσουν τα πρώτα 5 λεπτά όταν ξυπνήσει, αλλά μετά θα νιώθεις υπέροχα.
 

Δικαιολογία 2η : Ο καιρός…
 
Κλασσικά… Εδώ τα πράγματα είναι απλά, θέλει απλώς λίγα χρήματα. Καλός – ποιοτικός εξοπλισμός, όπως ένα δρομικό ζακετάκι που είναι και αδιάβροχο και αναπνέει ταυτόχρονα, θα σε βοηθήσει να μην φοβάσαι τον κρύο, βροχερό και γενικότερα χάλια καιρό. Όταν βγεις έξω από την πόρτα, και ξεκινήσεις θα δεις ότι τα πράγματα δεν είναι και τόσο άσχημα όσο νόμιζες. Αντίθετα θα νιώθεις και σαν ένας ήρωας που πολεμάς κόντρα στα στοιχεία της φύσης. Μην ξεχάσεις να ποστάρεις μετά στα social media , τι σούπερ προπόνηση έκανες!
 
 
Δικαιολογία 3η :  Δεν έχεις μυαλό για τρέξιμο…

Δεν τα πας καλά με το αγόρι σου/κορίτσι σου. Τα παιδιά σου έχουν ξεφύγει…, η σχέση σου με το αφεντικό σου δε πάει καλά. Οκ, ναι, υπάρχουν και άλλα πράγματα στην ζωή πέρα από το τρέξιμο που θα σου κόψουν την όρεξη. Σε αυτές τις περιπτώσεις δες τα το τρέξιμο σαν τον «δικό σου χρόνο». Ένα 15λεπτό χαλαρό τρέξιμο δεν θα σε κάνει σίγουρα πρωταθλητή, αλλά σίγουρα θα είναι λίγος χρόνος μόνο για σένα. Πνευματικά θα ηρεμήσεις και θα ξεφύγεις από τα προβλήματα…
 

Δικαιλογία 4η : Είμαι χάλια, τι νόημα έχει…;

Σκέψου το εξής… : υπάρχει κανείς που ασχολείται με το πόσο αργός ή γρήγορος είσαι; Το πιο πιθανόν είναι πως όσοι σε γνωρίζουν και σε συμπαθούν, δεν σε συμπαθούν για το ατομικό σου ρεκόρ στα 10χλμ, αν αυτό είναι 45λεπτά ή 65λεπτά. Μόνο εσύ νιώθεις αποτυχημένος επειδή δεν βγήκαν τα τελευταία χιλιόμετρα της προπόνησής σου, ή έσκασες σε έναν αγώνα. Οπότε χαλάρωσε, και βγες για ένα τρέξιμο. Α και που είσαι… αυτή την φορά μην πάρεις μαζί σου το ρολόι σου…


Δικαιολογία 5η : έχω Καεί στο τρέξιμο

Ναι εντάξει. Το τρέξιμο είναι μια κάπως απαιτητική δραστηριότητα και η πνευματική δύναμη που απαιτείται μερικές φορές για να συνεχίζεις όταν όλα σου λένε «σταμάτα», είναι σαν τη σωματική καταπόνηση. Ακολουθείς όμως όλες τις συμβουλές για να κάνεις το τρέξιμο σου λίγο πιο ευχάριστο και αναζωογονητικό; Έψαξες να βρεις καινούργια μέρη να τρέξεις ή κάνεις την ίδια γύρα στην γειτονιά σου εδώ και τόσα χρόνια; Πόσο καιρό έχεις να τρέξεις με κάποια παρέα ή κάποιον φίλο; Πριν λοιπόν τα παρατήσεις, φρόντισε να δοκιμάσεις αυτά τα μικρά πραγματάκια που θα δώσουν νέο αέρα στο τρέξιμό σου.


Δικαιολογία 6η : Πονάει…
Όντως πονάει. Το τρέξιμο είναι κάτι που έχει αρκετό κοπάνημα… τα πόδια σου δέχονται τεράστιες δυνάμεις, οι αρθρώσεις σου, οι μύες σου, τα κόκκαλά σου σε κάθε βήμα τραντάζονται. Αν πραγματικά νομίζεις ότι έχεις κάποιον τραυματισμό ή ότι είσαι στα πρόθυρα, τότε είναι οκ να αναβάλλεις μερικές προπονήσεις. Αυτό δεν είναι "δικαιολογία" Το να ξέρεις πότε να κάνεις πίσω, είναι πολύτιμη ικανότητα για κάθε δρομέα. Αλλά να θυμάσαι ότι ακριβώς αυτή η σωματική δοκιμασία - πρόκληση είναι που σε τράβηξε στο τρέξιμο αρχικά. Χωρίς πόνο… δουλειά δεν γίνεται.


Επιμέλεια: Γιώργος Σπύρος
Πηγή : running.competitor
Σου άρεσε αυτό το άρθρο; Μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κάντε "like" στη σελίδα μας στο facebook για όλα τα τελευταία Running News!

...διάβασε επίσης
«Στο τέλος του προγράμματος προπονήσεων, λίγο πριν τον αγώνα, το πίστεψα κι εγώ!» «Κατάλαβα ότι μπορώ να κάνω πράγματα που πριν φοβόμουν να δοκιμάσω»

Runster.gr
Σχόλια αναγνωστών
...διάβασε επίσης
Ζελατίνη. Ζελέ ως προπονητικό συμπλήρωμα? Χαλβάς: Πόσο θρεπτικό είναι το γλυκό της νηστείας;
Ασκήσεις δύναμης για δρομείς με λάστιχα γυμναστικής, Vol 3:ασκήσεις κορμού και άνω μέρος του σώματος Ασκήσεις ενδυνάμωσης ποδιών με λάστιχα γυμναστικής για δρομείς vol.02
FitnessPulse

New Balance';
Rhodes Marathon';
Garmin
Hoka
Runster

Πρέπει να διαβάσετε
02 Απρ 18
19-20 Μαϊου 2018 η Μύκονος σας προσκαλεί στο breaking event της χρονιάς!
Η Ελληνική Ομοσπονδία Τριάθλου και ο Δήμος Μυκόνου συνδιοργανώνουν το Σαββατοκύριακο 19-20 Μαΐου 2018 Τρίαθλο και αγώνες multisports στη Μύκονο με την επωνυμία Triathlon1 Mykonos – Multisport 2018. Οι αγώνες διεξάγονται υπό την αιγίδα της Μεσογειακής Ομοσπονδιας Τριάθλου και του Υπουργείου Τουρισμού.
28 Μάρ 18
5oς ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ ΡΟΔΟΥ, 29 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2018, μια μοναδική εμπειρία για τους δρομείς!
Όσοι συμμετείχαν τα προηγούμενα χρόνια τον συνιστούν ανεπιφύλακτα! Αν αναρωτιέστε γιατί, παρακάτω 10 +1 λόγοι που ...θα σας πείσουν ότι το ταξίδι στο πανέμορφο νησί της Δωδεκανήσου
26 Μάρ 18
Άνοιξαν οι εγγραφές για το φετινό Kids Aquathlon Rafina που θα γίνει το Σάββατο 28 Απριλίου
Ο Δ.Ο.Π.Α.Π. Ραφήνας – Πικερμίου και η Ελληνική Ομοσπονδία Τριάθλου συνδιοργανώνουν το Σάββατο 28 Απριλίου 2018 στο Δημοτικό Κολυμβητήριο Ραφήνας την 2η παιδική-αναπτυξιακή ημερίδα αγώνων Κολύμβησης-Τρεξίματος Ραφήνας με τον διακριτικό τίτλο “Kids Aquathlon Rafina 2018”.
14 Μάρ 18
Ανακύκλωσε τα παλιά σου running Παπούτσια στην INTERSPORT και κέρδισε!
Επιμέλεια: Γιώργος Σπύρος
Ψάχνεις μήπως να αγοράσεις νέα running παπούτσια γιατί έχεις «λιώσει» τα παλιά σου; H INTERSPORT έχει την καλύτερη πρόταση για να συνδυάσεις την ανακύκλωση των παλιών παπουτσιών σου και τη νέα σου αγορά με τον πιο σωστό τρόπο!


©2005-2018 RunningNews.gr: Τα πάντα για το τρέξιμο, το δρομέα και τους αγώνες δρόμου. Ενημέρωση, Αρθρογραφία, Φωτογραφίες, Βίντεο, Φόρουμ - Όροι Χρήσης
Επικοινωνήστε μαζί μας για οτιδήποτε επιθυμείτε στο info [at] runningnews [dot] gr - Αν επιθυμείτε να διαφημιστείτε στο RunningNews.gr δείτε εδω

SportsWeb.gr Network: RunningNews.gr - trinews.gr - Runster.gr - Energy Races - duathlon.gr - Nutrition News - Fitness Pulse