Intersport Samonon
Αρχική Ειδήσεις Καλεντάρι Αποτελέσματα Ενημέρωση Εικόνες Άρθρα Εξοπλισμός Forum Διαφήμιση
Αθλητικός Εξοπλισμός NSCoaching My Athlete Triathlon News Triathon1 Kasimis Training
Άρθρα
Mizuno
Saucony
Ethic Sport

Outrun

Oropos Seaside Race
Nafplio Castle Run
Cardio Run
Athens Run
Drama Road Race
X-treme Stores
Pharmacy295

17 Ιαν 17 ← πίσω

Οι 6 πιο συχνές δικαιολογίες να μην βγεις για τρέξιμο

Επιμέλεια: Γιώργος Σπύρος
Οι 6 πιο συχνές δικαιολογίες να μην βγεις για τρέξιμο … και πώς να τις πολεμήσετε.



  Στις ΗΠΑ, υπάρχουν περισσότεροι από περίπου 500 δρομείς, που δεν έχουν χάσει ούτε μια προπόνηση. Τρέχουν συνεχόμενα, κάθε μέρα,. Ένας από αυτούς ο Jon Sutherland έχει σπάσει κάθε ρεκόρ τρέχοντας κάθε μέρα από το 1969, περισσότερο από 47 χρόνια δηλαδή. Οι περισσότεροι από εμάς που και που παίρνουμε κάποιο ρεπό. Όταν αρχίσουμε να χάνουμε προπονήσεις για λόγους που μέσα μας ξέρουμε ότι δεν είναι 100% αληθινοί, αυτό είναι που λέμε «ψάχνουμε δικαιολογίες». Εδώ, με απλές συμβουλές θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε να ξεπεράσετε τις «δικαιολογίες». Ας δούμε 6 από τις πιο συχνές «δικαιολογίες» και τι μπορούμε να κάνουμε για αυτές.


Δικαιολογία 1η : Δεν είμαι πρωινός τύπος.

Όταν η καθημερινότητα έχει πολλές υποχρεώσεις, το πρωινό είναι ο πιο ασφαλής τρόπος να βάλεις … και να βγάλεις… την προπόνησή σου. Βάλε μια αφύπνιση, όχι απλώς για να ξυπνήσεις… αλλά και μια αφύπνιση το βράδυ, μια ώρα περίπου πριν πας για ύπνο. Έτσι θα σου θυμίσει να ετοιμάσεις τα δρομικά σου πράγματα για το πρωί μην τα ψάχνεις τελευταία στιγμή. Απόφυγε υπολογιστές και τηλεοράσεις και οθόνες 1 ώρα πριν ξαπλώσεις, για να μπορέσεις να χαλαρώσεις πραγματικά και να κοιμηθείς την ώρα που πρέπει. Και να θυμάσαι ότι σε κανέναν δεν αρέσουν τα πρώτα 5 λεπτά όταν ξυπνήσει, αλλά μετά θα νιώθεις υπέροχα.
 

Δικαιολογία 2η : Ο καιρός…
 
Κλασσικά… Εδώ τα πράγματα είναι απλά, θέλει απλώς λίγα χρήματα. Καλός – ποιοτικός εξοπλισμός, όπως ένα δρομικό ζακετάκι που είναι και αδιάβροχο και αναπνέει ταυτόχρονα, θα σε βοηθήσει να μην φοβάσαι τον κρύο, βροχερό και γενικότερα χάλια καιρό. Όταν βγεις έξω από την πόρτα, και ξεκινήσεις θα δεις ότι τα πράγματα δεν είναι και τόσο άσχημα όσο νόμιζες. Αντίθετα θα νιώθεις και σαν ένας ήρωας που πολεμάς κόντρα στα στοιχεία της φύσης. Μην ξεχάσεις να ποστάρεις μετά στα social media , τι σούπερ προπόνηση έκανες!
 
 
Δικαιολογία 3η :  Δεν έχεις μυαλό για τρέξιμο…

Δεν τα πας καλά με το αγόρι σου/κορίτσι σου. Τα παιδιά σου έχουν ξεφύγει…, η σχέση σου με το αφεντικό σου δε πάει καλά. Οκ, ναι, υπάρχουν και άλλα πράγματα στην ζωή πέρα από το τρέξιμο που θα σου κόψουν την όρεξη. Σε αυτές τις περιπτώσεις δες τα το τρέξιμο σαν τον «δικό σου χρόνο». Ένα 15λεπτό χαλαρό τρέξιμο δεν θα σε κάνει σίγουρα πρωταθλητή, αλλά σίγουρα θα είναι λίγος χρόνος μόνο για σένα. Πνευματικά θα ηρεμήσεις και θα ξεφύγεις από τα προβλήματα…
 

Δικαιλογία 4η : Είμαι χάλια, τι νόημα έχει…;

Σκέψου το εξής… : υπάρχει κανείς που ασχολείται με το πόσο αργός ή γρήγορος είσαι; Το πιο πιθανόν είναι πως όσοι σε γνωρίζουν και σε συμπαθούν, δεν σε συμπαθούν για το ατομικό σου ρεκόρ στα 10χλμ, αν αυτό είναι 45λεπτά ή 65λεπτά. Μόνο εσύ νιώθεις αποτυχημένος επειδή δεν βγήκαν τα τελευταία χιλιόμετρα της προπόνησής σου, ή έσκασες σε έναν αγώνα. Οπότε χαλάρωσε, και βγες για ένα τρέξιμο. Α και που είσαι… αυτή την φορά μην πάρεις μαζί σου το ρολόι σου…


Δικαιολογία 5η : έχω Καεί στο τρέξιμο

Ναι εντάξει. Το τρέξιμο είναι μια κάπως απαιτητική δραστηριότητα και η πνευματική δύναμη που απαιτείται μερικές φορές για να συνεχίζεις όταν όλα σου λένε «σταμάτα», είναι σαν τη σωματική καταπόνηση. Ακολουθείς όμως όλες τις συμβουλές για να κάνεις το τρέξιμο σου λίγο πιο ευχάριστο και αναζωογονητικό; Έψαξες να βρεις καινούργια μέρη να τρέξεις ή κάνεις την ίδια γύρα στην γειτονιά σου εδώ και τόσα χρόνια; Πόσο καιρό έχεις να τρέξεις με κάποια παρέα ή κάποιον φίλο; Πριν λοιπόν τα παρατήσεις, φρόντισε να δοκιμάσεις αυτά τα μικρά πραγματάκια που θα δώσουν νέο αέρα στο τρέξιμό σου.


Δικαιολογία 6η : Πονάει…
Όντως πονάει. Το τρέξιμο είναι κάτι που έχει αρκετό κοπάνημα… τα πόδια σου δέχονται τεράστιες δυνάμεις, οι αρθρώσεις σου, οι μύες σου, τα κόκκαλά σου σε κάθε βήμα τραντάζονται. Αν πραγματικά νομίζεις ότι έχεις κάποιον τραυματισμό ή ότι είσαι στα πρόθυρα, τότε είναι οκ να αναβάλλεις μερικές προπονήσεις. Αυτό δεν είναι "δικαιολογία" Το να ξέρεις πότε να κάνεις πίσω, είναι πολύτιμη ικανότητα για κάθε δρομέα. Αλλά να θυμάσαι ότι ακριβώς αυτή η σωματική δοκιμασία - πρόκληση είναι που σε τράβηξε στο τρέξιμο αρχικά. Χωρίς πόνο… δουλειά δεν γίνεται.


Επιμέλεια: Γιώργος Σπύρος
Πηγή : running.competitor
Σου άρεσε αυτό το άρθρο; Μοιράσου το με τους φίλους σου!

...διάβασε επίσης
Πόσα αυγά επιτρέπεται να τρώτε την ημέρα Οι δρομείς πρέπει να λαμβάνουν αργινίνη επίσης

Runster.gr
Σχόλια αναγνωστών
...διάβασε επίσης
Αθλητισμός σε υψόμετρο: διαφοροποίηση σε διατροφικές ανάγκες 3 προπονήσεις κλειδί σε ανηφόρες για ταχύτητα, δύναμη και αντοχή
Φιλικές Συμβουλές προς συναθλητές Μαραθωνοδρόμους Ο Φθινοπωρινός Μαραθώνιος
FitnessPulse



Athens Marathon the Authentic
Garmin
Suunto
Puma
Runster

Πρέπει να διαβάσετε
11 Οκτ 17
Ο 2ος Ημιμαραθώνιος Ωρωπού «Oropos Seaside Race» στις 29 Οκτωβρίου 2017
Την Κυριακή 29 Οκτωβρίου 2017 Η Κ.Ε.Δ.Ω. (Κοινωφελής Επιχείρηση Δήμου Ωρωπού) και η Ε.Τ.Α.Δ.Ω. (Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης Δήμου Ωρωπού) διοργανώνουν
05 Οκτ 17
ERGO Marathon Expo 2017, 9-11 Νοεμβρίου 2017, Κλειστό Γήπεδο Tae Kwon Do Φαλήρου
H έκθεση "ERGO Marathon Expo 2017", αναπόσπαστο πλέον κομμάτι του Μαραθωνίου Αθήνας και έκθεση – θεσμός στον χώρο του αθλητισμού, επιστρέφει από την Πέμπτη 9 μέχρι και το Σάββατο 11 Νοεμβρίου 2017 στο Κλειστό Γήπεδο Tae Kwon Do του Φαλήρου για να παρουσιάσει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στον αθλητισμό και τα πιο σύγχρονα αθλητικά προϊόντα και υπηρεσίες.
04 Οκτ 17
REEBOK RAGNAR RELAY: Η περιπετειώδης σκυταλοδρομία 170 μιλιών
Πανταζόπουλος Αντώνιος
Τι θα λέγατε για έναν αγώνα στον οποίο θα μπορούσατε να αγωνιστείτε παρέα με τους φίλους σας και τους training partners σας; Έναν αγώνα σκυτάλης, για δρομείς μεσαίων και μεγάλων αποστάσεων, αλλά και για όσους έχουν υιοθετήσει έναν πιο fitness τρόπο ζωής;


©2005-2017 RunningNews.gr: Τα πάντα για το τρέξιμο, το δρομέα και τους αγώνες δρόμου. Ενημέρωση, Αρθρογραφία, Φωτογραφίες, Βίντεο, Φόρουμ - Όροι Χρήσης
Επικοινωνήστε μαζί μας για οτιδήποτε επιθυμείτε στο info [at] runningnews [dot] gr - Αν επιθυμείτε να διαφημιστείτε στο RunningNews.gr δείτε εδω

SportsWeb.gr Network: RunningNews.gr - trinews.gr - Runster.gr - Energy Races - duathlon.gr - Nutrition News - Fitness Pulse