Intersport Samonon
Αρχική Ειδήσεις Καλεντάρι Αποτελέσματα Ενημέρωση Εικόνες Άρθρα Εξοπλισμός Forum Διαφήμιση
Αθλητικός Εξοπλισμός NSCoaching My Athlete Triathlon News Triathon1 Kasimis Training
Άρθρα
Mizuno
Saucony
Ethic Sport

Outrun

Oropos Seaside Race
Nafplio Castle Run
Cardio Run
Athens Run
Drama Road Race
X-treme Stores
Pharmacy295

19 Απρ 17 ← πίσω

Εναλλακτικοί τρόποι προπόνησης για το τρέξιμο

Επιμέλεια: Πελαγία Πάτραλη

Πως να προπονηθείς εναλλακτικά για τα running events;


Οι περισσότεροι που τρέχουν στα συγκεκριμένα events είναι συνήθως άνθρωποι που έχουν ένα υπόβαθρο με την γυμναστική. Δεν μιλάμε για δρομείς μαραθωνίων φυσικά αλλά ούτε και γι΄αυτούς που ήρθαν για να υποστηρίξουν το αθλητικό γεγονός και τους αγαπημένους τους ανθρώπους. Μιλάμε για νέους ανθρώπους που τους αρέσει η γυμναστική και έχουν αποκτήσει μια καλή φυσική κατάσταση που τους επιτρέπει να παίρνουν μέρος σε events τρεξίματος.

Είτε θέλετε να τρέξετε για τα 5χλμ είτε για τα 10χλμ η προπόνηση είναι απαραίτητη λίγους μήνες πριν. Για τα 5χλμ ίσως να είναι εντάξει ένας μήνας εντατικής προπόνησης για τα 10χλμ όμως τα πράγματα αλλάζουν. Αν θέλεις να βγάλεις εις πέρας όλη την διαδρομή χωρίς να περπατήσεις πρέπει να ξεκινήσεις ένα πρόγραμμα με εβδομαδιαίες προπονήσεις. Τι είδους προπόνηση όμως πρέπει να κάνεις;

Σίγουρα το τρέξιμο, αφού μιλάμε για αθλητικά events τρεξίματος, είναι βασικό, όμως είμαστε σίγουροι ότι και εσείς όπως και εμείς βαριέστε εύκολα με ένα πρόγραμμα που έχει κάθε μέρα την ίδια προπόνηση. Αν αναρωτιέστε λοιπόν πως μπορείτε να ανανεώσετε το καθημερινό σας πρόγραμμα αλλά να εξασκείστε το ίδιο αποτελεσματικά για τον δικό σας αγώνα επιλέξτε ανάμεσα στο ποδήλατο και το κολύμπι. Με αυτή την cross training προπόνηση δεν πρόκειται να βαρεθείτε ενώ μπορείτε πολύ εύκολα να προσαρμοστείτε σε αυτή λόγω της εποχής.

Ας ξεκινήσουμε καταρχάς ότι και για τα 3 είδη προπόνησης θα χρειαστεί να “δουλέψετε” την αναπνοή σας! Αν η αναπνοή σας δεν δένει αρμονικά με τις κινήσεις σας πολύ πιθανό να σας κουράσουν και να σας δυσκολέψουν αρκετά και πιο γρήγορα.


Ότι αφορά το τρέξιμο

Τι περισσότερο να πούμε για το τρέξιμο… Το ξέρετε, το κατέχετε, το κάνετε σχεδόν κάθε μέρα. Φροντίστε απλά αν είστε άμαθος να ξεκινήσετε με μια βάση στην προπόνησή σας και να την αυξάνετε εβδομάδα με την εβδομάδα.  Ξεκινήστε με ένα ελεύθερο τρέξιμο για 10 λεπτά και αυξήστε λεπτά βδομάδα με την εβδομάδα ενώ μην ξεχνάτε να εναλλάσσετε ανάμεσα σε πιο αργό και σε πιο γρήγορο τρέξιμο ανά εβδομάδα. Ένα ρολόι fitness θεωρείται βασικό εργαλείο για να βελτιώνεστε μέρα με την ημέρα και να καταγράφετε χρήσιμα δεδομένα για την προπόνησή σας.


Ότι αφορά το κολύμπι

Για να προπονηθείτε χωρίς παρεμβολές θα χρειαστείτε μερικά πράγματα, όπως γυαλάκια και σκουφάκι. Δεν θέλετε να μπαίνουν τα μαλλιά σας στη μέση και να σας ενοχλούν με αποτέλεσμα να κόβεται ταχύτητα και έτσι να χαλάει η προπόνησή σας, ενώ θέλετε ανά πάσα στιγμή να βλέπετε προς τα που κατευθύνεστε για να μην χτυπήσετε κάπου. Οπότε και τα 2 αυτά αξεσουάρ είναι απαραίτητα αν θέλετε να ξεφύγετε λίγο από το κλασικό τρέξιμο τώρα που ανοίξει ο καιρός. Αν κρυώνετε ακόμα και δεν είστε εγγεγραμμένος σε κάποια πισίνα μπορείτε να προμηθευτείτε μια στολή κολύμβησης που θα σας κρατήσει πιο ζεστούς ώστε να προπονηθείτε με μεγαλύτερη ευκολία. Ένα ρολόι κολύμβησης και σε αυτή την περίπτωση θα ήταν μια καλή επιλογή για να μπορείτε να ελέγξετε την πρόοδό σας.



Ότι αφορά το ποδήλατο

Εντάξει εδώ δεν μιλάμε για απλά αξεσουάρ, εδώ θα χρειαστείτε ένα ποδήλατο. Αν το ποδήλατο ωστόσο στη φύση δεν σας συγκινεί τότε και η εναλλακτικά με το στατικό ποδήλατο είναι υπεραρκετή. Το ποδήλατο θα πρέπει να γνωρίζετε ότι είναι από τα όργανα γυμναστικής που ενώ σας γυμνάζουν αποτελεσματικά δεν επιβαρύνουν τις αρθρώσεις σας. Οπότε δώστε του μια ευκαιρία!
Και εδώ θα πρέπει να αυξάνετε τις απαιτήσεις της προπόνησής σας καθημερινά ώστε να φτάσετε στο επιθυμητό επίπεδο.

 

 

 

 

 

Σου άρεσε αυτό το άρθρο; Μοιράσου το με τους φίλους σου!

...διάβασε επίσης
Ο Μαραθωνοδρόμος… Ένας υπομονετικός άνθρωπος…. «Πώς να καταστρέψετε το αθλητικό μέλλον του παιδιού σας σε τρία απλά βήματα»

Runster.gr
Σχόλια αναγνωστών
...διάβασε επίσης
Ο Νίκος Αλέφαντος τα βάζει ξανά με τους μαραθωνοδρόμους Η Ελλάδα τρώει τα παιδιά της. Κώστας Φιλιππίδης: «Αυτά στο εξωτερικό φαίνονται αδιανόητα!» Σοφία Υφαντίδου: της επιτίθενται επειδή ζητά τα αυτονόητα
Πόσα αυγά επιτρέπεται να τρώτε την ημέρα Οι δρομείς πρέπει να λαμβάνουν αργινίνη επίσης
FitnessPulse


Athens Marathon the Authentic
Garmin
Salomon
FitnessPulse.gr
Runster

Πρέπει να διαβάσετε
11 Οκτ 17
Ο 2ος Ημιμαραθώνιος Ωρωπού «Oropos Seaside Race» στις 29 Οκτωβρίου 2017
Την Κυριακή 29 Οκτωβρίου 2017 Η Κ.Ε.Δ.Ω. (Κοινωφελής Επιχείρηση Δήμου Ωρωπού) και η Ε.Τ.Α.Δ.Ω. (Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης Δήμου Ωρωπού) διοργανώνουν
05 Οκτ 17
ERGO Marathon Expo 2017, 9-11 Νοεμβρίου 2017, Κλειστό Γήπεδο Tae Kwon Do Φαλήρου
H έκθεση "ERGO Marathon Expo 2017", αναπόσπαστο πλέον κομμάτι του Μαραθωνίου Αθήνας και έκθεση – θεσμός στον χώρο του αθλητισμού, επιστρέφει από την Πέμπτη 9 μέχρι και το Σάββατο 11 Νοεμβρίου 2017 στο Κλειστό Γήπεδο Tae Kwon Do του Φαλήρου για να παρουσιάσει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στον αθλητισμό και τα πιο σύγχρονα αθλητικά προϊόντα και υπηρεσίες.
04 Οκτ 17
REEBOK RAGNAR RELAY: Η περιπετειώδης σκυταλοδρομία 170 μιλιών
Πανταζόπουλος Αντώνιος
Τι θα λέγατε για έναν αγώνα στον οποίο θα μπορούσατε να αγωνιστείτε παρέα με τους φίλους σας και τους training partners σας; Έναν αγώνα σκυτάλης, για δρομείς μεσαίων και μεγάλων αποστάσεων, αλλά και για όσους έχουν υιοθετήσει έναν πιο fitness τρόπο ζωής;

©2005-2017 RunningNews.gr: Τα πάντα για το τρέξιμο, το δρομέα και τους αγώνες δρόμου. Ενημέρωση, Αρθρογραφία, Φωτογραφίες, Βίντεο, Φόρουμ - Όροι Χρήσης
Επικοινωνήστε μαζί μας για οτιδήποτε επιθυμείτε στο info [at] runningnews [dot] gr - Αν επιθυμείτε να διαφημιστείτε στο RunningNews.gr δείτε εδω

SportsWeb.gr Network: RunningNews.gr - trinews.gr - Runster.gr - Energy Races - duathlon.gr - Nutrition News - Fitness Pulse