Street Relays
Αρχική Ειδήσεις Καλεντάρι Αποτελέσματα Ενημέρωση Εικόνες Άρθρα Εξοπλισμός Forum Διαφήμιση
Αθλητικός Εξοπλισμός NSCoaching My Athlete Triathlon News Energy Races Kasimis Training
Άρθρα
Intersport
Saucony
Ethic Sport



Volos Half Marathon
Wine Trail
Syros Run
Eirinodromia
Isthmos Half Marathon
Agonas Limenon
Andros Half Marathon
Mitropolitikos
Epidavrios Dromos
Run4Aliveri
Run the Theatre
X-treme Stores
Street Relays

19 Απρ 17 ← πίσω

Εναλλακτικοί τρόποι προπόνησης για το τρέξιμο

Επιμέλεια: Πελαγία Πάτραλη

Πως να προπονηθείς εναλλακτικά για τα running events;


Οι περισσότεροι που τρέχουν στα συγκεκριμένα events είναι συνήθως άνθρωποι που έχουν ένα υπόβαθρο με την γυμναστική. Δεν μιλάμε για δρομείς μαραθωνίων φυσικά αλλά ούτε και γι΄αυτούς που ήρθαν για να υποστηρίξουν το αθλητικό γεγονός και τους αγαπημένους τους ανθρώπους. Μιλάμε για νέους ανθρώπους που τους αρέσει η γυμναστική και έχουν αποκτήσει μια καλή φυσική κατάσταση που τους επιτρέπει να παίρνουν μέρος σε events τρεξίματος.

Είτε θέλετε να τρέξετε για τα 5χλμ είτε για τα 10χλμ η προπόνηση είναι απαραίτητη λίγους μήνες πριν. Για τα 5χλμ ίσως να είναι εντάξει ένας μήνας εντατικής προπόνησης για τα 10χλμ όμως τα πράγματα αλλάζουν. Αν θέλεις να βγάλεις εις πέρας όλη την διαδρομή χωρίς να περπατήσεις πρέπει να ξεκινήσεις ένα πρόγραμμα με εβδομαδιαίες προπονήσεις. Τι είδους προπόνηση όμως πρέπει να κάνεις;

Σίγουρα το τρέξιμο, αφού μιλάμε για αθλητικά events τρεξίματος, είναι βασικό, όμως είμαστε σίγουροι ότι και εσείς όπως και εμείς βαριέστε εύκολα με ένα πρόγραμμα που έχει κάθε μέρα την ίδια προπόνηση. Αν αναρωτιέστε λοιπόν πως μπορείτε να ανανεώσετε το καθημερινό σας πρόγραμμα αλλά να εξασκείστε το ίδιο αποτελεσματικά για τον δικό σας αγώνα επιλέξτε ανάμεσα στο ποδήλατο και το κολύμπι. Με αυτή την cross training προπόνηση δεν πρόκειται να βαρεθείτε ενώ μπορείτε πολύ εύκολα να προσαρμοστείτε σε αυτή λόγω της εποχής.

Ας ξεκινήσουμε καταρχάς ότι και για τα 3 είδη προπόνησης θα χρειαστεί να “δουλέψετε” την αναπνοή σας! Αν η αναπνοή σας δεν δένει αρμονικά με τις κινήσεις σας πολύ πιθανό να σας κουράσουν και να σας δυσκολέψουν αρκετά και πιο γρήγορα.


Ότι αφορά το τρέξιμο

Τι περισσότερο να πούμε για το τρέξιμο… Το ξέρετε, το κατέχετε, το κάνετε σχεδόν κάθε μέρα. Φροντίστε απλά αν είστε άμαθος να ξεκινήσετε με μια βάση στην προπόνησή σας και να την αυξάνετε εβδομάδα με την εβδομάδα.  Ξεκινήστε με ένα ελεύθερο τρέξιμο για 10 λεπτά και αυξήστε λεπτά βδομάδα με την εβδομάδα ενώ μην ξεχνάτε να εναλλάσσετε ανάμεσα σε πιο αργό και σε πιο γρήγορο τρέξιμο ανά εβδομάδα. Ένα ρολόι fitness θεωρείται βασικό εργαλείο για να βελτιώνεστε μέρα με την ημέρα και να καταγράφετε χρήσιμα δεδομένα για την προπόνησή σας.


Ότι αφορά το κολύμπι

Για να προπονηθείτε χωρίς παρεμβολές θα χρειαστείτε μερικά πράγματα, όπως γυαλάκια και σκουφάκι. Δεν θέλετε να μπαίνουν τα μαλλιά σας στη μέση και να σας ενοχλούν με αποτέλεσμα να κόβεται ταχύτητα και έτσι να χαλάει η προπόνησή σας, ενώ θέλετε ανά πάσα στιγμή να βλέπετε προς τα που κατευθύνεστε για να μην χτυπήσετε κάπου. Οπότε και τα 2 αυτά αξεσουάρ είναι απαραίτητα αν θέλετε να ξεφύγετε λίγο από το κλασικό τρέξιμο τώρα που ανοίξει ο καιρός. Αν κρυώνετε ακόμα και δεν είστε εγγεγραμμένος σε κάποια πισίνα μπορείτε να προμηθευτείτε μια στολή κολύμβησης που θα σας κρατήσει πιο ζεστούς ώστε να προπονηθείτε με μεγαλύτερη ευκολία. Ένα ρολόι κολύμβησης και σε αυτή την περίπτωση θα ήταν μια καλή επιλογή για να μπορείτε να ελέγξετε την πρόοδό σας.



Ότι αφορά το ποδήλατο

Εντάξει εδώ δεν μιλάμε για απλά αξεσουάρ, εδώ θα χρειαστείτε ένα ποδήλατο. Αν το ποδήλατο ωστόσο στη φύση δεν σας συγκινεί τότε και η εναλλακτικά με το στατικό ποδήλατο είναι υπεραρκετή. Το ποδήλατο θα πρέπει να γνωρίζετε ότι είναι από τα όργανα γυμναστικής που ενώ σας γυμνάζουν αποτελεσματικά δεν επιβαρύνουν τις αρθρώσεις σας. Οπότε δώστε του μια ευκαιρία!
Και εδώ θα πρέπει να αυξάνετε τις απαιτήσεις της προπόνησής σας καθημερινά ώστε να φτάσετε στο επιθυμητό επίπεδο.

 

 

 

 

 

Σου άρεσε αυτό το άρθρο; Μοιράσου το με τους φίλους σου!

...διάβασε επίσης
Τι συμβαίνει στο σώμα μας όταν σταματάμε την άθληση Προσωρινή νεφρική βλάβη προξενείται στους μαραθωνοδρόμους από τον αγώνα

Runster.gr
Σχόλια αναγνωστών
...διάβασε επίσης
Οι μαραθωνοδρόμοι που δεν άφησαν τον συναθλητή τους να καταρρεύσει στο Λονδίνο Δρομέας με προσθετικό πόδι μετέφερε γυναίκα στον Μαραθώνιο Βοστώνης
Οι καλύτεροι άνδρες Έλληνες Μαραθωνοδρόμοι για το 2017 Οι καλύτερες Ελληνίδες Μαραθωνοδρόμοι για το 2017
FitnessPulse

MIZUNO Wave RIDER
Garmin
Suunto
PUMA
Porosea
Runster
Πρέπει να διαβάσετε
03 Απρ 17
Kalamos Multisports Festival 2017: Μια διοργάνωση για όλους με Energy Triathlon, Aquathlon, Relay και Fitness events!
Ε.Ο.ΤΡΙ.
Η Ελληνική Ομοσπονδία Τριάθλου και ο Δήμος Ωρωπού διοργανώνουν την Κυριακή 23 Απριλίου 2017 την αθλητική εκδήλωση "Energy Triathlon Attiki – Kalamos Multisports Festival 2017"
29 Μάρ 17
Garmin Forerunner 935 – Το προηγμένο ρολόι με GPS για το τρέξιμο και το τρίαθλο - Το δοκιμάσαμε πρώτοι σε αποκλειστικότητα!
Το Forerunner 935, είναι το ολοκαίνουριο ρολόι της Garmin με GPS για το τρέξιμο και το τρίαθλο, εξοπλισμένο με εξελιγμένα εργαλεία καταγραφής επιδόσεων και τεχνολογία Elevateä για παλμούς από τον καρπό
15 Μάρ 17
Πάρε μέρος στο πρώτο μεγάλο τριαθλητικό ραντεβού της Άνοιξης στον Κάλαμο Αττικής!
Energy Triathlon Attiki – Kalamos Multisport Festival 2017: Την Κυριακή 23 Απριλίου, ο Κάλαμος Αττικής θα υποδεχτεί για 1η φορά ένα υπέροχο φεστιβάλ multisport.

©2005-2017 RunningNews.gr: Τα πάντα για το τρέξιμο, το δρομέα και τους αγώνες δρόμου. Ενημέρωση, Αρθρογραφία, Φωτογραφίες, Βίντεο, Φόρουμ - Όροι Χρήσης
Επικοινωνήστε μαζί μας για οτιδήποτε επιθυμείτε στο info [at] runningnews [dot] gr - Αν επιθυμείτε να διαφημιστείτε στο RunningNews.gr δείτε εδω

SportsWeb.gr Network: RunningNews.gr - trinews.gr - Runster.gr - Energy Races - duathlon.gr - Nutrition News - Fitness Pulse