Αρχική Ειδήσεις Καλεντάρι Αποτελέσματα Ενημέρωση Εικόνες Άρθρα Εξοπλισμός Forum Διαφήμιση
Trinews.gr NSCoaching My Athlete POWERMAN GREECE Energy Races Kasimis Training
Εικόνες
MIZUNO Horizon
Saucony
Metron Group
Almopia road running
Euchidios Athlos
Limni Marathona
Orliakas Race
Life Run
Agonas Limenon
OPA RUN
X-treme Stores
Lamia Night Run
12 Ιουλ 18 ← πίσω

Ασκήσεις δύναμης για δρομείς με λάστιχα, Vol 5: ασκήσεις κορμού

Αν είσαι δρομέας μικρών ή μεγάλων αποστάσεων και χρειάζεσαι κάτι παραπάνω για να βελτιώσεις ή να τελειοποιήσεις την τεχνική σου, πάρε το στρώμα γυμναστικής σου και έναν λάστιχο γυμναστικής Theraband CLX και εκτέλεσε μαζί μας τις τρείς παραπάνω ιδανικές ασκήσεις που εστιάζουν στην ενδυνάμωση και σταθεροποίηση των μυών του πυρήνα (core). Η μυστική μας συνταγή είναι:

  • Ο συνδυασμός των ασκήσεων
  • Ο ρυθμός και η συχνότητα εκτέλεσης
  • Η μοναδική ποιότητα στην ελαστική αντίσταση που μας προσφέρει το λάστιχο Theraband CLX

Περιγραφή

  • Rolls: σε καθιστή θέση με τα πόδια τεντωμένα μπροστά στο άνοιγμα της λεκάνης, τοποθετήστε τις 2 κεντρικές θηλιές του λάστιχου γυμναστικής Theraband CLX στα πέλματα με μια θηλιά κενό και κρατήστε με τεντωμένα χέρια δίπλα στο σώμα σας, τις δυο πλευρές του λάστιχου έτσι ώστε να έχει τάση ήδη στην αρχική θέση. Κρατώντας ενεργοποιημένους τους μύες των γλουτών και τους σταθεροποιητές των ωμοπλατών, κάμψτε τη σπονδυλική σας στήλη και αρχίστε να μετακινείτε προς τα πίσω τον κορμό, ακουμπώντας έναν -έναν σπόνδυλο στο στρώμα, ξεκινώντας από τον χαμηλότερο, μέχρι να ακουμπήσει ο πρώτος αυχενικός και το κεφάλι. Αντίστροφα αρχίστε να σηκώνεται έναν-έναν σπόνδυλο μέχρι να επιστρέψετε στην αρχική θέση.
  • Κεράκι : τοποθετήστε τις 2 κεντρικές θηλιές του λάστιχου γυμναστικής Theraband CLX στα πέλματα με μια θηλιά κενό. Σε ύπτια θέση με τα πόδια τεντωμένα κάθετα στο έδαφος (ή ελαφρώς λυγισμένα), κρατήστε με τεντωμένα χέρια, ανοιχτά δίπλα στο σώμα, τις άκρες του λάστιχου έτσι ώστε να έχει τάση ήδη στην αρχική θέση. Συγκρατώντας με τα χέρια το λάστιχο στο έδαφος, σηκώστε τα ισχία ψηλά σαν να θέλετε να πατήσετε με τα πέλματα το ταβάνι, και συνεχίστε να ανυψώνετε τη σπονδυλική στήλη, μέχρι να μεταφερθεί το βάρος σας πάνω στην ωμική ζώνη. Στη συνέχεια με συγκρατημένη κίνηση κατεβάστε έναν-έναν σπόνδυλο μέχρι να ακουμπήσουν τα ισχία στο έδαφος.

Σε δεύτερη φάση προσθέστε και κάμψη –έκταση των ισχίων, χαμηλώνοντας τα πόδια σε τέτοια γωνία ώστε να μένει ακίνητη η σπονδυλική στήλη και μόλις σηκώσετε τα πόδια σε κάθετη θέση εκτελέστε την παραπάνω άσκηση.

  • V-ups: τοποθετήστε τις 2 κεντρικές θηλιές του λάστιχου γυμναστικής Theraband CLX στα πέλματα με μια θηλιά κενό. Σε ισορροπία στον κόκκυγα,  με τα πόδια τεντωμένα διαγώνια (ή ελαφρώς λυγισμένα), κρατήστε με τεντωμένα χέρια, μπροστά στο σώμα, τις άκρες του λάστιχου έτσι ώστε να έχει τάση ήδη στην αρχική θέση. Κρατώντας σταθερά τα πόδια, αρχίστε να μετακινείτε προς τα πίσω τον κορμό, ακουμπώντας έναν-έναν σπόνδυλο στο στρώμα, ξεκινώντας από τον χαμηλότερο μέχρι να ακουμπήσει ο πρώτος αυχενικός κ το κεφάλι. Αντίστροφα αρχίστε να σηκώνεται έναν-έναν σπόνδυλο μέχρι να επιστρέψετε στην αρχική θέση.

Σε δεύτερη φάση μείνετε σε ισορροπία στον κόκκυγα και κρατώντας σταθερό τον κορμό χαμηλώστε τα πόδια και επαναφέρετε στην αρχική θέση κάνοντας κάμψη και έκταση ισχίων αντίστοιχα.

 

Σετ – επαναλήψεις:

Πραγματοποιήστε 4 σετ των 12 επαναλήψεων ή 3 σετ των 15 επαναλήψεων σε όλες τις ασκήσεις, με ρυθμό εκτέλεσης μέτριο και με διάλειμμα ανάμεσα στα σετ 45sec- 60sec.

Τα αυθεντικά λάστιχα Theraband μπορείτε να τα βρείτε στο www.physiomart.gr

Την επιμέλεια και την επίδειξη των βίντεο επιμελήθηκαν η γυμνάστρια Κορδώση Σουζάνα, η personal trainer Κάτια Στρατουδάκη και ο αθλητής Γρηγόρης Σκουλαρίκης.

Σου άρεσε αυτό το άρθρο; Μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κάντε "like" στη σελίδα μας στο facebook για όλα τα τελευταία Running News!

...διάβασε επίσης
Συνέντευξη με τον Ελληνοαμερικανό υπερμαραθωνοδρόμο και πρεσβευτή του Navarino Challenge, Κωνσταντίνο Καρνάζη στο Runningnews.gr Επίδοση κάτω από 3 ώρες σε Μαραθώνιο. Αξίζει τον κόπο?

Posidonios Imimarathonios
Σχόλια αναγνωστών
...διάβασε επίσης
Keep Running - 19.4.2019. Δείτε τη νέα εκπομπή. Καλεσμένη η Γκλόρια Πριβιλέτζιο 42 χιλιόμετρα στην Κύπρο! - Δες το θετικά
Τρίπτυχο Διατροφή - Άσκηση - Αντιγήρανση Χειμώνας: Πως επηρεάζει το κρύο την καρδιά και το αναπνευστικό
FitnessPulse

Garmin FR family
Hoka
Runster
FitnessPulse.gr

Πρέπει να διαβάσετε
16 Απρ 19
Άνοιξαν οι εγγραφές για το Kids Aquathlon Rafina που θα γίνει στις 11 Μαΐου 2019
Ο Δ.Ο.Π.Α.Π. Ραφήνας – Πικερμίου και η Ελληνική Ομοσπονδία Τριάθλου συνδιοργανώνουν το Σάββατο 11 Μαϊου 2019 στο Δημοτικό Κολυμβητήριο Ραφήνας την 3η παιδική-αναπτυξιακή ημερίδα Aquathlon (Κολύμβηση+Τρέξιμο) Ραφήνας με τον διακριτικό τίτλο "Kids Aquathlon Rafina 2019".
11 Απρ 19
Οι adidas Runners Athens και η INTERSPORT σε προσκαλούν σε νέες running διαδρομές στα βόρεια & νότια προάστια!
Οι adidas Runners Athens δίνουν ραντεβού για τρέξιμο κάθε Τρίτη στο κατάστημα INTERSPORT στη Γλυφάδα και κάθε Πέμπτη στο κατάστημα INTERSPORT στο THE MALL ATHENS.
02 Απρ 19
SOLAR RUN CHALLENGE adidas και Intersport σε καλούν να τρέξεις, να ξεπεράσεις τα όριά σου και να κερδίσεις
adidas και Intersport σε καλούν να τρέξεις, να ξεπεράσεις τα όριά σου και να κερδίσεις. Από την 21η Μαρτίου, κατέγραψε τα χιλιόμετρα που τρέχεις στην digital πλατφόρμα Solar Run Challenge και κέρδισε πλούσια δώρα ανάλογα με τις επιδόσεις σου
01 Απρ 19
Το Cosmos ULTRABOOST19 Run, ο αγώνας θεσμός στο Ηράκλειο, έδωσε τον πιο reboosted παλμό στην πόλη
Περισσότεροι από 2.000 δρομείς κάθε ηλικίας απόλαυσαν μια νέα εμπειρία τρεξίματος στο "Cosmos ULTRABOOST19 Run", που πραγματοποιήθηκε για 3η συνεχόμενη χρονιά, την Κυριακή 24.03, από το Cosmos Sport,

©2005-2019 RunningNews.gr: Τα πάντα για το τρέξιμο, το δρομέα και τους αγώνες δρόμου. Ενημέρωση, Αρθρογραφία, Φωτογραφίες, Βίντεο, Φόρουμ - Όροι Χρήσης
Επικοινωνήστε μαζί μας για οτιδήποτε επιθυμείτε στο info [at] runningnews [dot] gr - Αν επιθυμείτε να διαφημιστείτε στο RunningNews.gr δείτε εδω

SportsWeb.gr Network: RunningNews.gr - trinews.gr - Runster.gr - Energy Races - duathlon.gr - Nutrition News - Fitness Pulse