RunningNews.gr - Κρέας: Τι παθαίνουμε από την υπερκατανάλωση - Άρθρα Advertisement
Thessaloniki Protergia Half Marathon
Αρχική Ειδήσεις Καλεντάρι Αποτελέσματα Ενημέρωση Εικόνες Άρθρα Εξοπλισμός Forum Διαφήμιση
Parmakis Training NSCoaching My Athlete Triathlon News Energy Races Kasimis Training
Άρθρα
Mizuno
Saucony


MSF Athens Marathon
Military Marathon
Nea Smirni
Skyros Half Marathon
ETU Youth
10 Αυγ 18 ← πίσω

Κρέας: Τι παθαίνουμε από την υπερκατανάλωση

Με ποιες νόσους σχετίζεται η μεγάλη κατανάλωση κόκκινου κρέατος; Τι συμβαίνει όταν τρώμε μικρές ποσότητες.


Όλοι γνωρίζουν ότι η διατροφή είναι το διαβατήριο για μία υγιή ζωή.

Άλλωστε, καθημερινά δημοσιοποιούνται μελέτες πανεπιστημίων και ερευνητικών κέντρων από όλο τον κόσμο που επισημάνουν κινδύνους και γνωστοποιούν οφέλη από την κατανάλωση συγκεκριμένων τροφών. Όμως, το πιο πολυζητημένο προϊόν είναι το κρέας. Όλες επισημαίνουν ότι η υπερκατανάλωση του κόκκινου κράτος δεν είναι η καλύτερη διατροφή.

Πολλές μελέτες έχουν συσχετίσει την υπερκατανάλωση κόκκινου κρέατος με την αυξημένη θνησιμότητα από καρδιαγγειακά νοσήματα και κάποιες μορφές καρκίνου. Ο κίνδυνος αυτός παρατηρείται ακόμα και σε ανθρώπους που έχουν οριακά μεγαλύτερη κατανάλωση απο την συνιστώμενη.

Ποιο κρέας θεωρείται κόκκινο; Όλα τα κρέατα των θηλαστικών ανεξαρτήτως ηλικίας του ζώου, δηλαδή : μοσχάρι, χοιρινό, αρνί, κατσίκι, βόειο, αρνάκι γάλακτος. Και φυσικά υπάρχει τεράστια διαφορά με το επεξεργασμένο που χαρακτηρίζονται εκείνα τα κρέατα που έχουν υποστεί αλλαγές έπειτα από αλάτισμα, ωρίμανση, ζύμωση, κάπνισμα ή άλλες διεργασίες που ενισχύουν τη γεύση ή βελτιώνουν τη συντήρηση. Τα περισσότερα επεξεργασμένα κρέατα περιέχουν χοιρινό ή μοσχαρίσιο κρέας, αλλά μπορεί να περιέχουν και άλλα κόκκινα κρέατα, πουλερικά, εντόσθια ή υποπροϊόντα κρέατος.

Αντιθέτως, η μείωση της κατανάλωσης κόκκινου κρέατος αυξάνει το προσδόκιμο ζωής, Η αντικατάσταση μίας μερίδας κόκκινου κρέατος την ημέρα με μία μερίδα ψάρι, πουλερικό, καρύδια, όσπρια, δημητριακά ολικής άλεσης ή λίγων λιπαρών γαλακτοκομικά μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο θανάτου κατά 7% έως 19%.

Το κόκκινο κρέας περιέχει λιγότερες πρωτεΐνες από όσες το στήθος κοτόπουλου ή τα ψάρια. Ακόμα δε και αν κάποιος κόψει εντελώς τα ζωικής προέλευσης τρόφιμα και αρχίσει να κάνει αυστηρή χορτοφαγική διατροφή μπορεί να καλύψει τις ανάγκες του οργανισμού του σε πρωτεΐνες καταναλώνοντας όσπρια, ξηρούς καρπούς και προϊόντα ολικής άλεσης (δημητριακά, αμυλώδη κ.λπ.) στις ενδεδειγμένες ποσότητες και συνδυασμούς.



Πηγή: iatronet.gr
Σου άρεσε αυτό το άρθρο; Μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κάντε "like" στη σελίδα μας στο facebook για όλα τα τελευταία Running News!

...διάβασε επίσης
Απαγορεύεται να φοράμε συνέχεια σαγιονάρες. Τι λένε οι γιατροί Βασικός Μεταβολισμός

Runster.gr
Σχόλια αναγνωστών
...διάβασε επίσης
Κάνε βάρη για ταχύτητα Πλεονεκτήματα ευλυγισίας και ευκινησίας
Ασκήσεις δύναμης για δρομείς με λάστιχα, Vol 5: ασκήσεις κορμού Ασκήσεις δύναμης με λάστιχα γυμναστικής: ασκήσεις κορμού και άνω μέρος του σώματος Vol 4
Nutrition News

Tr1athlon Loutraki

Garmin FR family
Salomon
Runster
FitnessPulse.gr

Πρέπει να διαβάσετε
30 Ιουλ 18
Τρέξε στον Half-marathon του Navarino Challenge στην θρυλική Βοϊδοκοιλιά!
Οι εγγραφές έχουν ξεκινήσει και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν πλέον να λάβουν μέρος, συμπληρώνοντας την ειδική φόρμα που είναι διαθέσιμη στο ακόλουθο link: http://activemedia.com.gr/product/navarino-challenge-2018/
24 Ιουλ 18
Κώστας Γκελαούζος: με «στυλ» πρωταθλητή στο SPORT LOFT
Ο Κώστας Γκελαούζος είναι μόλις 27 ετών και έχει κάνει αισθητή την δρομική του παρουσία, μετρώντας ήδη στο ενεργητικό του μια πρώτη και μια δεύτερη θέση στη διαδρομή του Κλασσικού Μαραθωνίου, όπως και την πρώτη θέση στο φετινό Ημιμαραθώνιο
07 Ιουλ 18
Κάνε την εγγραφή σου στο Santorini Experience! Γραφικές και πανέμορφες διαδρομές με θέα την Καλντέρα …
Το 4ο "Santorini Experience", το οποίο έχει μπει για τα καλά στο καλεντάρι τον απανταχού δρομέων εντός και εκτός Ελλάδας, θα διεξαχθεί φέτος το διάστημα μεταξύ 5-7 Οκτωβρίου 2018, στο μαγευτικό νησί των Κυκλάδων.
22 Ιουν 18
Κυκλοφόρησε το βιβλίο «Φέρνοντας κοντά τις μεγάλες αποστάσεις»
Το βιβλίο «Φέρνοντας κοντά τις μεγάλες αποστάσεις» του Δημήτρη Τζεφαλή αποτελεί έναν ολοκληρωμένο οδηγό τόσο για τους νεοεισερχόμενους δρομείς στον μαγικό κόσμο των μεγάλων αποστάσεων

©2005-2018 RunningNews.gr: Τα πάντα για το τρέξιμο, το δρομέα και τους αγώνες δρόμου. Ενημέρωση, Αρθρογραφία, Φωτογραφίες, Βίντεο, Φόρουμ - Όροι Χρήσης
Επικοινωνήστε μαζί μας για οτιδήποτε επιθυμείτε στο info [at] runningnews [dot] gr - Αν επιθυμείτε να διαφημιστείτε στο RunningNews.gr δείτε εδω

SportsWeb.gr Network: RunningNews.gr - trinews.gr - Runster.gr - Energy Races - duathlon.gr - Nutrition News - Fitness Pulse