Alexander the Great Marathon
Αρχική Ειδήσεις Καλεντάρι Αποτελέσματα Ενημέρωση Εικόνες Άρθρα Εξοπλισμός Forum Διαφήμιση
Trinews.gr NSCoaching My Athlete POWERMAN GREECE We Fit Kasimis Training
Ενημέρωση
Mizuno
Saucony RIDE ISO
Dromos Pylaias
Run the Lake
X-treme Stores

11 Οκτ 18 ← πίσω

Πώς έτρεξα ένα ολόκληρο νησί

Αγγελική Αργυρόκου

Πώς έτρεξα ένα ολόκληρο νησί

Κυριακή 8/10/2018

Σαν μέρος της προπόνησης μου για τον Μαραθώνιο της Αθήνας, σαν μέρος της προετοιμασίας μου για τον κλασσικό Μαραθώνιο, σήμερα είχα  έναν σπουδαίο και ξεχωριστό αγώνα, τον γύρο των Σπετσών. Τον φημισμένο #spetsesminimarathon2018!!!

Ο αγώνας αυτός είναι ξεχωριστός γιατί είναι, στην πραγματικότητα, μια τριήμερη γιορτή. Η συμμετοχή όλων των κατοίκων του νησιού είναι καθολική και συγκινητική. Την Παρασκευή υπάρχουν αγώνες κολύμβησης για παιδιά και ενήλικες. Ένας από αυτούς είναι ο διάπλους από Κόστα στις Σπέτσες.

Το Σάββατο το απόγευμα γίνεται ο αγώνας των 10 χλμ. Την Κυριακή το πρωί γίνεται ο κύριος αγώνας των 25 χιλιομέτρων, που είναι και ο κυριότερο θέμα και που ουσιαστικά είναι ο γύρος του νησιού. Το πρωί της Κυριακής γίνεται και ο αγώνας των 5 χλμ. Όλοι οι αγώνες παίρνουν εκκίνηση μπροστά στο ιστορικό ξενοδοχείο Ποσειδώνιο και φυσικά τερματίζουν εκεί.

Οι συμμετοχές πολλές σε όλους τους αγώνες. Οι σπόνσορες και οι χορηγοί πολλοί και δυνατοί. Ο αγώνας έχει μεγάλη αίγλη. Γεμίζει το νησί. Καθώς γίνεται αρχές Οκτώβρη, μοιάζει σαν μια βουτιά πίσω στο καλοκαίρι που πέρασε.

Ξεκινάμε με έναν συναθλητή μου με αυτοκίνητο από την Αθήνα το μεσημεράκι για Κόστα και μετά για Σπέτσες. Στο δρόμο μιλάμε για διάφορα θέματα και για να γνωριστούμε. Είναι πολύ όμορφο να βλέπει πόσο κοντά φέρνει τους ανθρώπους ο αθλητισμός. Η διαδρομή έιναι ευχάριστη και με την κουβέντα δεν την καταλαβαίνω καθόλου. Ο καιρός είναι υπέροχος. Στην Κόστα δεν είχει μείνει μέρος για πάρκιγκ ούτε για πλάκα. Είμαστε όμως τυχεροί. Βρίσκουμε μια ασφαλή θέση για το αυτοκίνητο. Την ώρα που κατεβαίνουμε προς το μικρό λιμάνι μας σφυρίζει το μικροσκοπικό φέρρυ της γραμμμής. Τρέχουμε και το προλαβαίνουμε. Μας περιμένει.

Στην αντίπερα πλευρά, στις Σπέτσες, μας περιμένει ο προπονητής μας και η Ρ., η αγαπημένη μου συναθλήτρια. Είμαστε σαν μια παρέα στους αγώνες, Στηρίζουμε ο ένας τον άλλο. Είναι 5 το απόγευμα μόλις φτάνουμε και το πρώτο πράγμα που θέλω είναι να κάνω ένα μπάνιο στη θάλασσα. Φοβάμαι πως με τριγυρίζει ένα κρυολόγημα και η θάλασσα είναι η μόνη θεραπεία. Πάω στο δωμάτιο, βάζω μαγιώ και φεύγω για το «Καϊκι», την κοντινότερη οργανωμένη παραλία. Στον δρόμο, όπως πηγαίνω προς τα εκεί, συναντάω τους αθλητές που τρέχουν το 10άρι. Βλέπω τον πρώτο, που είναι ο Ελληνας πρωταθλητής μεγάλων αποστάσεων. Βλέπω και τους επόμενους. Χειροκροτάω σαν τρελή και τους φωνάζω τα συγχαρητήριά μου! Εμψυχώνω τους επόμενους.

Η θάλασσα είναι δροσερή, μα υπέροχη. Δεν μπορώ να αντισταθώ στην θάλασσα. Νομίζω πως μπορώ να κολυμπάω κάθε εποχή του χρόνου. Ειδικά αν τρέχω. Όμορφα χρώματα δειλινού, μπλε νερά και βότσαλα. Όλα μυρίζουν καλοκαίρι.

Δεν μένω πολύ, από τον φόβο να μην κρυώσω. Γυρίζω γρήγορα πίσω, κάνω ντους και ετοιμάζομαι για να βρω τους φιλους και συναθλητές μου. Πίνω ένα καφεδάκι μέχρι να περάσει η ώρα και να πάμε όλοι στο pasta party που γίνεται μπροστά στο Ποσειδώνιο. Για να περάσει η ώρα κάνω έναν περίποτα στο Παλιό Λιμάνι. Πλακώστρωτος δρόμος δίπλα στη θάλασσα, με εκκλησίες και όμορφα σπίτια, μέχρι και παλιά κάστρα. Καθώς βραδιάζει μοιάζει να περπατάς σε άλλον αιώνα. Πηγαίνω προς το Ποσειδώνιο και εκεί τους βρίσκω όλους, δρομείς που ξέρω και άλλους που δεν ξέρω. Το Pasta Party έχει αρχίσει. Τρώμε από μια μερίδα πάστα, που είναι ό,τι ακριβώς χρειάζεται ένας δρομέας μια μέρα πριν τρέξει έναν δύσκολο.

Λέω στην Ρ. να πάμε για μια μπύρα πριν κοιμηθούμε. Δεν θέλω να κλειστώ στο δωμάτιο πριν νυστάξω για τα καλά. Η μπύρα είναι το πιο πολύ που μας επιτρέπεται. Καθόμαστε σε ένα ήσυχο μπαράκι με θέα θάλασσα και μιλάμε. Πάμε για ύπνο νωρίς. Το μυαλό έχει μπει στην υπηρεσία του αγώνα και ήδη νυστάζω πολύ.

Ξυπνάω πριν το ξυπνητήρι και είναι τόσο όμορφη η θέα από το δωμάτιό μου. Ένα ξημέρωμα πάνω στην θάλασσα. Έχω λίγο άγχος για τον αγώνα. Φοβάμαι και αυτό το κρυολόγημα που με τριγυρνάει. Ντύνομαι και βάζω το νούμερό μου. Κάτω από δρόμο μου περνάνε οι δρομείς και πηγαίνουν στην εκκίνηση. Σιγά – σιγά το κέφι φτιάχνει. Είμαστε όλοι οι συναθλητές μαζί. Ευχόμαστε καλή επιτυχία ο ένας στον άλλο. Το ευχόμαστε αληθινά!

Πριν από την κανονική εκκίνηση του αγώνα δίνεται ξεχωριστή εκκίνηση για τα παιδιά με ειδικές ανάγκες που τρέχουν με αμαξίδιο που σπρώχνουν δρομείς. Είναι μια στιγμή που συνειδητοποιείς πόσο μεγάλο πράγμα είναι ο αθλητισμός.

Στην εκκίνηση είμαστε δίπλα-δίπλα με την Ρ. Δίπλα μας το γνωστό  πλήθος δρομέων που αγαπάνε το τρέξιμο όσο κι εμείς – ίσως και πιο πολύ. Τώρα σκέφτομαι πόσο θέλω να τρέξω! Σκέφτομαι πως ο αγώνας αυτός θα είναι μοναδικός καθώς σε όλη τη διαδρομή θα βλέπω θάλασσα και παραλίες και χωριά του νησιού.

Έχω χωρίσει την διαδρομή σε 5 5άρια. Με βοηθάει η σκέψη αυτή. Τα έχω στο μυαλό μου κάπως έτσι:

Στα πρώτα 5 χιλιόμετρα θα κάνω ζέσταμα

Από το 5ο στο 10ο χλμ θα βρω καλή αναπνοή και καλό ρυθμό

Από το 10ο έως το 20ο και στα δυο αυτά πεντάρια θα τρέξω ελεύθερα.

Από το 20ο έως το 25ο χλμ θα πολεμήσω την κούρασή μου

Τα πρώτα 5 χλμ είναι πάντα κουραστικά γιατί είναι το ζέσταμα. Όσο πιο πολλά χιλιόμετρα τρέχω με τον καιρό, τόσο πιο πολύ αργώ να ζεσταθώ. Το ζέσταμα είναι άβολο. Είναι η αντίσταση του οργανισμού στο τρέξιμο. Με ενοχλούν τα ρούχα μου, η αναπνοή μου, τα παπούτσια μου, νιώθω πόνους στις γάμπες… Όταν όμως περάσω τα 5 χλμ, δεν νιώθω πια τίποτα.

Σου άρεσε αυτό το άρθρο; Μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κάντε "like" στη σελίδα μας στο facebook για όλα τα τελευταία Running News!

...διάβασε επίσης
Ο λευκός άνδρας σε εκείνη την εικόνα Ασκήσεις δύναμης για δρομείς με λάστιχα, Vol 5: ασκήσεις κορμού

Runster.gr
Σχόλια αναγνωστών
...διάβασε επίσης
Συνέντευξη με τον Ελληνοαμερικανό υπερμαραθωνοδρόμο και πρεσβευτή του Navarino Challenge, Κωνσταντίνο Καρνάζη στο Runningnews.gr Επίδοση κάτω από 3 ώρες σε Μαραθώνιο. Αξίζει τον κόπο?
10+1 Συμβουλές προετοιμασίας για τον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας Θα μπορούσες να κάνεις διαλείμματα με περπάτημα στον αγώνα σου;
FitnessPulse

New Balance
Garmin FR family
Brooks
POWERMAN GREECE
Runster
FitnessPulse.gr

Πρέπει να διαβάσετε
02 Δεκ 18
Ενίσχυσε το Χαμόγελο του Παιδιού με κάθε αγορά σου από τα X-TREME STORES
Τα Χριστούγεννα είναι η πιο όμορφη γιορτή και εποχή του χρόνου. Ακόμα και αν δεν είσαι παιδί, το καταλαβαίνεις, το νιώθεις. Όμως πάνω από όλα είναι η γιορτή των παιδιών. Όλων των παιδιών. Και πολύ περισσότερο των παιδιών που η τύχη, η μοίρα ή οι καταστάσεις, τους γύρισαν την πλάτη.
03 Νοέ 18
Hansaplast Cooling Gel: 100% Ψυκτική δράση μετά από έντονη άθληση
Η Hansaplast , επίσημος υποστηρικτής του Αυθεντικού Μαραθωνίου Αθήνας, παρουσιάζει το καινοτόμο, Hansaplast Cooling Gel που δροσίζει και ηρεμεί τους μύες μετά την άθληση, προσφέροντας 100% ψυκτική δράση.
01 Νοέ 18
Mizuno Wave Rider 22 - Dynamism is in the detail
To Wave Rider 22, το παπούτσι-σύμβολο της Mizuno, συνδυάζει αρμονικά την δυναμική απορρόφηση κραδασμών με τη σταθερότητα που χρειάζεται κάθε δρομέας. Αυτά τα χαρακτηριστικά καθιστούν το Wave Rider 22 τέλεια επιλογή για ουδέτερους δρομείς μεσαίων και μεγάλων αποστάσεων.


©2005-2018 RunningNews.gr: Τα πάντα για το τρέξιμο, το δρομέα και τους αγώνες δρόμου. Ενημέρωση, Αρθρογραφία, Φωτογραφίες, Βίντεο, Φόρουμ - Όροι Χρήσης
Επικοινωνήστε μαζί μας για οτιδήποτε επιθυμείτε στο info [at] runningnews [dot] gr - Αν επιθυμείτε να διαφημιστείτε στο RunningNews.gr δείτε εδω

SportsWeb.gr Network: RunningNews.gr - trinews.gr - Runster.gr - Energy Races - duathlon.gr - Nutrition News - Fitness Pulse