Alexander the Great Marathon
Αρχική Ειδήσεις Καλεντάρι Αποτελέσματα Ενημέρωση Εικόνες Άρθρα Εξοπλισμός Forum Διαφήμιση
Roly Greece NSCoaching My Athlete Energy Photos Trinews.gr Kasimis Training
Άρθρα
Saucony
Metron Group
Volos Run
Kallithea Run
Marathon HalfMarathon
Nafplio Marathon
Life Run
X-treme Stores
Lenshop.gr
03 Ιουλ 20 ← πίσω

Εργομέτρηση και Aσφάλεια στην Άσκηση

myathlete.gr

Εργομέτρηση και Aσφάλεια στην Άσκηση.



ΤΙ ΕΙΝΑΙ:

Είναι η μέτρηση και αξιολόγηση του ανθρώπινου έργου με τυποποιημένες διαδικασίες που αποβλέπει στη βελτιστοποίηση και μεγιστοποίηση της σωματικής απόδοσης.

Η μέτρηση αφορά τη διαδικασία συλλογής δεδομένων μέσω δοκιμασιών (test), ειδικά σχεδιασμένων για την ποσοτική καταγραφή συγκεκριμένων φυσιολογικών λειτουργιών, που θεωρούνται πρωταρχικοί προσδιοριστικοί παράγοντες: α) για την απόδοση σε ένα άθλημα, β) για τη βελτίωση της φυσικής κατάστασης και την προαγωγή της υγείας.

Η αξιολόγηση αφορά τη διαδικασία ερμηνείας των συλλεχθέντων δεδομένων για την εξαγωγή συμπερασμάτων σχετικά με το επίπεδο των φυσικών ικανοτήτων που απαρτίζουν τη φυσική κατάσταση του ατόμου.

ΠΟΥ ΣΚΟΠΕΥΕΙ:

Στην αξιολόγηση που σχετίζεται με τον αθλητισμό υψηλών επιδόσεων:

  • Έλεγχος βιολογικών χαρακτηριστικών.
  • Καθορισμός και αναθεώρηση προπονητικών στόχων.
  • Σχεδιασμός και αναθεώρηση μέσων για την επίτευξη των στόχων.
  • Μεγιστοποίηση προπονητικών ερεθισμάτων.
  • Πρόληψη υπερκόπωσης.
  • Διαπαιδαγώγηση αθλητή-αθλήτριας.
  • Αναγνώριση αθλητικού ταλέντου.

Στην αξιολόγηση που σχετίζεται με το μαζικό αθλητισμό (αγωνιστικό και μη):

  • Προσδιορισμός του επιπέδου της φυσικής κατάστασης.
  • Εντοπισμός δυνατών και αδύναμων στοιχείων της φυσικής κατάστασης.
  • Εκπόνηση προπονητικών προγραμμάτων.
  • Καθοδήγηση και παρακολούθηση της προόδου της προπόνησης.
  • Προετοιμασία για συγκεκριμένο αγώνα.
  • Πρόβλεψη της επίδοσης.


Στην αξιολόγηση της φυσικής κατάστασης που σχετίζεται με την υγεία:

  • Ενημέρωση για το τρέχον επίπεδο φυσικής κατάστασης που σχετίζεται με την υγεία.
  • Προσδιορισμός αποτελεσματικότητας προγράμματος εκγύμνασης για πρόληψη ή  αποκατάσταση, μέσω καθορισμού του αρχικού επιπέδου φυσικής κατάστασης και περιοδικών επακόλουθων μετρήσεων.
  • Συγκέντρωση των δεδομένων που είναι χρήσιμα για την εκπόνηση προγραμμάτων άσκησης που θα καλύπτει όλα τα επιμέρους στοιχεία της φυσικής κατάστασης.
  • Αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας ενός προγράμματος άσκησης.
  • Παρακίνηση με τον καθορισμό λογικών και εφικτών στόχων.


ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Οι εργομετρήσεις απευθύνονται:

  • σε αθλήτριες και αθλητές που έχουν ως στόχο τη βελτίωση της απόδοσής τους και θέλουν να γνωρίζουν με ακρίβεια το επίπεδο της φυσικής τους κατάστασης και την αποτελεσματικότητα των προπονητικών προγραμμάτων που ακολουθούν.
  • σε κάθε άτομο που θέλει να διαπιστώσει το τρέχον επίπεδο της φυσικής του κατάστασης και να πάρει πληροφορίες για τη βελτίωση του τρόπου ζωής του σε σχέση με την άσκηση και τη διατροφή.


Οι αξιολογήσεις που πραγματοποιούνται προσαρμόζονται ανάλογα και είναι κατάλληλες για:

- Αθλητές και αθλήτριες ατομικών και ομαδικών αθλημάτων, όλων των επιπέδων απόδοσης (αρχάριοι, προχωρημένοι, ελίτ).

- Παιδιά και εφήβους.

- Γυναίκες σε εγκυμοσύνη και λοχεία.

- Ενήλικες και ηλικιωμένους άνω των 65ετών.

- Παχύσαρκους και υπέρβαρους.

- Άτομα που χρήζουν θεραπευτικής άσκησης σε συνεννόηση με τον υπεύθυνο-θεράποντα ιατρό.

ΓΕΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΡΓΟΜΕΤΡΗΣΗ

  1. 1.       Ρουχισμός που επιτρέπει τη συμμετοχή στις δοκιμασίες.
  2. 2.       Αποφυγή κατανάλωσης φαγητού, αλκοόλ και καφείνης για τουλάχιστον 3ώρες πριν την αξιολόγηση.
  3. 3.       Κατανάλωση άφθονων υγρών το 24ωρο μέχρι την αξιολόγηση.
  4. 4.       Αποφυγή έντονης άσκησης την ημέρα διεξαγωγής των δοκιμασιών.
  5. 5.       Επαρκής ύπνος 6-8ώρες τη νύχτα πριν τη μέτρηση.
  6. 6.       Έγγραφη συγκατάθεση και συμπλήρωση ερωτηματολογίου ετοιμότητας συμμετοχής σε φυσική δραστηριότητα.


ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΓΟΜΕΤΡΗΣΗ

  1. 1.       Διάρκεια ανάλογα με το πακέτο εργομέτρησης, από 45 ως 90λεπτά.
  2. 2.       Άφιξη στο χώρο μέτρησης τουλάχιστον 15λεπτά νωρίτερα.
  3. 3.       Επεξηγήσεις-ενημέρωση μετά τη λήξη της μέτρησης, 5 έως 15λεπτά.

Από τις 15 Ιουνίου επαναλειτουργεί το εργαστήριο εργομετρήσεων του myathlete, που στεγάζεται εντός του γυμναστηρίου Holmes Place.

Και το Holmes Place και το myathlete, έχουν λάβει όλα τα απαραίτητα  μέτρα προστασίας που εγγυούνται την απόλυτη ασφάλεια κατά την επίσκεψή σε όλο το χώρο του γυμναστηρίου και κατά τη διάρκεια της εργομέτρησης.


Το εργαστήριο εργομετρήσεων του myathlete είναι ένα απόλυτα ελεγχόμενο περιβάλλον και τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται αποστειρώνονται συνεχώ. Επιπλέον, στο χώρο παρευρίσκονται μόνο ο εργοφυσιολόγος και ο/η αξιολογούμενος/η.

Για όποιον αξιολογείται πρώτη φορά υπάρχει διαδικασία εξοικείωσης με τη μέτρηση που πραγματοποιείται από τον εργοφυσιολόγο. Η εργομέτρηση απευθύνεται σε όλους μια και δεν σχετίζεται με το επίπεδο της φυσικής κατάστασης (χαμηλό-μέτριο-υψηλό), αλλά με την αξιολόγηση του τρέχοντος επιπέδου.


Σου άρεσε αυτό το άρθρο; Μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κάντε "like" στη σελίδα μας στο facebook για όλα τα τελευταία Running News!

...διάβασε επίσης
Συμβουλές προπόνησης από τον υπερμαραθωνοδρόμο Γιάννη Κουρκουρίκη Φέτος δεν κρινόμαστε σαν αθλητές και μαραθωνοδρόμοι

Runster
Σχόλια αναγνωστών
...διάβασε επίσης
Προπόνηση με βάρη μετά τα 50: Γιατί είναι σημαντική; Ιμάντες αιώρησης: Γιατί να τους εντάξεις στην προπόνησή σου;
Η σημασία του σωστού ρυθμού στις Υπεραποστάσεις Απλοί κανόνες για να βελτιώσεις τις επιδόσεις σου (και οι εξαιρέσεις τους)
FitnessPulse

Garmin FR family
Fitness Awards

Half Marathon EXPO

FitnessPulse.gr
Runster
Πρέπει να διαβάσετε
11 Αυγ 20
Τρέξτε στον κορυφαίο ημιμαραθώνιο του Navarino Challenge στην πανέμορφη Βοϊδοκοιλιά!
Η πολυβραβευμένη διοργάνωση αθλητικού τουρισμού Navarino Challenge έρχεται για 8η συνεχή χρονιά στις 16-18 Οκτωβρίου 2020, στη Μεσσηνία, την Πύλο και την Costa Navarino. Πιστή στο παγκόσμιο μήνυμα της «ο αθλητισμός ενώνει», θα συνδέσει ανθρώπους όλων των ηλικιών και δυνατοτήτων,
30 Ιουλ 20
«Το θέλω είναι πάνω από το μπορώ»: Ένα βιβλίο για την καλοκαιρινή προετοιμασία του Μαραθωνίου
Αιμιλία Πλατή
Η Αιμιλία Πλατή γράφει πως έτρεξε τον πρώτο της Μαραθώνιο και μας εμπνέει στην προετοιμασία μας για τον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας
29 Ιουλ 20
Τρέξτε στο 6ο Santorini Experience με θέα που κόβει την ανάσα
Η Σαντορίνη επιστρέφει δυναμικά στην αθλητική δράση για την 6η κατά σειρά έκδοση του Santorini Experience που θα προσελκύσει το παγκόσμιο ενδιαφέρον επαγγελματιών και ερασιτεχνών αθλητών του τρεξίματος και της κολύμβησης open water, στις 2-4 Οκτωβρίου 2020.

©2005-2020 RunningNews.gr: Τα πάντα για το τρέξιμο, το δρομέα και τους αγώνες δρόμου. Ενημέρωση, Αρθρογραφία, Φωτογραφίες, Βίντεο, Φόρουμ - Όροι Χρήσης
Επικοινωνήστε μαζί μας για οτιδήποτε επιθυμείτε στο info [at] runningnews [dot] gr - Αν επιθυμείτε να διαφημιστείτε στο RunningNews.gr δείτε εδω

SportsWeb.gr Network: RunningNews.gr - trinews.gr - Runster.gr - Energy Races - duathlon.gr - Nutrition News - Fitness Pulse