Thessaloniki Night Half Marathon
Αρχική Ειδήσεις Καλεντάρι Αποτελέσματα Ενημέρωση Εικόνες Άρθρα Εξοπλισμός Forum Διαφήμιση
Trinews.gr NSCoaching My Athlete Energy Photos Energy Races Kasimis Training
Άρθρα
Saucony

Varidoc Relaxing Gel

X-treme Stores
27 Ιαν 22 ← πίσω

Πιέσεις Πάγκου (Με τον σωστό τρόπο)

xtr.gr

πηγή: https://www.xtr.gr/el/


Οι αθλητές, ακόμα και οι πιο έμπειροι, θα πρέπει να αλλάξουν λίγο τις συνήθειές τους όσον αφορά στις πιέσεις πάγκου. Ίσως συγκλονιστεί ο εγωισμός τους βέβαια, αλλά αυτό είναι άσχετο.

Οι τυπικές πιέσεις πάγκου, η μορφή που τα τελευταία χρόνια εφαρμόζεται τουλάχιστον, δεν είναι άσκηση για το στήθος. Είναι περισσότερο μια βασική μεν άσκηση αλλά κυρίως πολυαρθρική, η οποία εντάσσει τους ώμους, τους τρικέφαλους και το στήθος. Ανάλογα με την προσωπική ανατομία, την αυστηρότητα στην κίνηση και την συνολική μυϊκή ανάπτυξη του καθενός, οι μύες αυτοί συμβάλλουν λιγότερο ή περισσότερο στην πίεση.

Που σημαίνει ότι πολλές φορές η διέγερση του στήθους είναι σχεδόν μηδενική. Οι νεότεροι αθλητές που διδάχθηκαν λάθος την πίεση πάγκου, ξέρουν καλά τι εννοώ.

Όμως, οι κλασικές πιέσεις πάγκου, μάς επιτρέπουν να φορτώσουμε πολλά κιλά στην μπάρα. Κι αυτό σημαίνει πολλά για τις μικρές κοινότητες των γυμναστηρίων και ακόμα περισσότερο για τα social media.

Αν κάποια στιγμή θελήσεις να ρίξεις τον εγωισμό σου, να γυμναστείς σοβαρά και να αναπτύξεις το στήθος σου, τότε συνέχισε να διαβάζεις αυτές τις γραμμές.

Η πραγματική πίεση πάγκου χρειάζεται ένα λίγο μεγαλύτερο άνοιγμα στα χέρια και, κυρίως, το να χαμηλώνουμε την μπάρα όχι στο στέρνο, αλλά στον λαιμό. Δεν είναι λογικό; Έτσι θα δημιουργηθεί, μεγαλύτερη έκταση, μεγαλύτερη διέγερση και μεγαλύτερη ανάπτυξη στους θωρακικούς μυς. Και το απίστευτο είναι ότι θα το καταλάβεις από την πρώτη κιόλας επανάληψη.


Όταν χαμηλώνουμε τη μπάρα στον λαιμό με τους αγκώνες ανοιχτούς, διεγείρονται οι θωρακικές ίνες κατά μήκος των γραμμών του άξονά τους. Έτσι, μπορούμε να καταλάβουμε την υπέρτατη ενεργοποίηση όλων των ινών στο άνω, μεσαίο και κάτω τμήμα των μυών του στήθους. Επιπλέον, υπάρχει λιγότερη εμπλοκή/ενεργοποίηση των πρόσθιων τμημάτων των δελτοειδών, τα οποία συνήθως εμπλέκονται υπερβολικά κλασικές πιέσεις.

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ;

Δύο είναι τα μειονεκτήματα:

Το πρώτο είναι το ότι θα αναγκαστείς να φορτώσεις λιγότερα κιλά, γιατί η άσκηση είναι σαφώς πιο δύσκολη και απαιτητική.

Το δεύτερο μειονέκτημα, το οποίο το σέβομαι, είναι ότι υπάρχει φόβος, γιατί η μπάρα κατεβαίνει προς το λαιμό και φοβάσαι ένα ατύχημα. Όμως δεν πρέπει να σε απασχολεί κάτι τέτοιο, αφού η μπάρα δεν πρόκειται να πέσει πάνω στο λαιμό (εκτός και αν την αφήσεις). Η λύση είναι απλή: είτε βάζεις ένα φίλο σου να προσέχει και να σε βοηθάει στις τελευταίες επαναλήψεις, είτε ακόμα πιο απλά κάνεις πίεση πάγκου στη μηχανή Smith για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο (και στη θέση του).

Οι πιέσεις πάγκου με αυτό, τον σωστό τρόπο, λέγονται GUILLOTINE PRESS (από τις γκιλοτίνες) και είναι 100% αποτελεσματικές. Έτσι τις έκαναν οι παλιότεροι αθλητές κι έτσι πρέπει να διδάσκονται στα γυμναστήρια.


πηγή: https://www.xtr.gr/el/
Σου άρεσε αυτό το άρθρο; Μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κάντε "like" στη σελίδα μας στο facebook για όλα τα τελευταία Running News!

...διάβασε επίσης
Ξεκινάς Διατροφή; Ποιες συμβουλές να ΜΗΝ ακούσεις Κυκλική προπόνηση με την Πωλίνα Τριγωνίδου

Runster
Σχόλια αναγνωστών
...διάβασε επίσης
Κάψιμο μυών με το τρέξιμο: Ισχύει ότι χάνεις μυϊκή μάζα; Πως καταλαβαίνεις ότι έπαθες θλάση στα πλευρά και πως να το αντιμετωπίσεις
Επιστροφή στο γυμναστήριο και τις προπονήσεις μετά από διακοπές Fartlek : Μια μορφή τέχνης για τους Κενυάτες δρομείς
FitnessPulse



Runster.gr

HOKA One One

Πρέπει να διαβάσετε
20 Απρ 22
Η άσκηση στο επόμενο επίπεδο με το νέο myathlete hub
Η φετινή άνοιξη είναι ακόμα πιο ανθηρή για τους λάτρεις της άσκησης, αλλά και όλους εκείνους που προσεγγίζουν την ευεξία και την καλή υγεία μέσω της γυμναστικής και της σωστής διατροφής. Το myathleteάνοιξε ξανά τις πόρτες του στο νέο δικό του χώρο και τα σχόλια όσων έσπευσαν ήδη να το επισκεφτούν, είναι διθυραμβικά!
13 Απρ 22
HUAWEI WATCH GT Runner: Το απόλυτο smartwatch που ικανοποιεί και τον πιο απαιτητικό δρομέα
Η HUAWEI κάνει εντυπωσιακό ντεμπούτο στον χώρο των smartwatches, παρουσιάζοντας το εμβληματικό HUAWEI GT Runner, ανοίγοντας νέους ορίζοντες στην απόδοση των δρομέων.
11 Απρ 22
DESA Green Homes: Η εναλλακτική πρόταση διαμονής για διακοπές στην Αργολίδα
Το νεόδμητο ξενοδοχειακό συγκρότημα DESA Green Homes στην Επίδαυρο σας προσκαλεί να γνωρίσετε μια εναλλακτική πρόταση διαμονής για τις διακοπές σας στην Αργολίδα.
24 Μάρ 22
New Balance 880 v12: Ο καλύτερος σύμμαχος στα χιλιόμετρα σου
Το να τρέχεις μεγάλες αποστάσεις δεν είναι απλή υπόθεση. Θέλεις ένα καλό σύμμαχο στα χιλιόμετρα που διανύεις και δεν υπάρχει καλύτερος από το νέο 880v 12. Συνδυάζοντας δύο πρωτοποριακές τεχνολογίες αφρών, προσφέρει το πιο μαλακό πάτημα της κατηγορίας του, ιδανικό για τις απαιτήσεις των πολλών χιλιομέτρων.

©2005-2021 RunningNews.gr: Τα πάντα για το τρέξιμο, το δρομέα και τους αγώνες δρόμου. Ενημέρωση, Αρθρογραφία, Φωτογραφίες, Βίντεο, Φόρουμ - Όροι Χρήσης
Επικοινωνήστε μαζί μας για οτιδήποτε επιθυμείτε στο info [at] runningnews [dot] gr - Αν επιθυμείτε να διαφημιστείτε στο RunningNews.gr δείτε εδω

SportsWeb.gr Network: RunningNews.gr - trinews.gr - Runster.gr - Energy Races - duathlon.gr - Nutrition News - Fitness Pulse