Marathon EXPO
Αρχική Ειδήσεις Καλεντάρι Αποτελέσματα Ενημέρωση Εικόνες Άρθρα Εξοπλισμός Forum Διαφήμιση
Trinews.gr NSCoaching My Athlete Energy Photos Energy Races Kasimis Training
Άρθρα
Saucony

Ioannina Lake Run

Poikilo Nigth Trail

Marathon Half Marathon

X-treme Stores
17 Μάρ 22 ← πίσω

Τι να κάνεις μία ημέρα πριν τον Ημιμαραθώνιο Αθήνας!

xtr.gr

πηγή:  https://www.xtr.gr/el/

Η μεγάλη μέρα έφτασε! Είτε είναι ο πρώτος ή ο 20ος  Μαραθώνιος σου, η νύχτα πριν τον αγώνα είναι το ίδιο αγχωτική. Η προετοιμασία τελείωσε. Μέσα από χίλιες δύο δυσκολίες, κατάφερες να φτάσεις στο σημείο που ήθελες και μπράβο σου. Τώρα είναι φυσιολογικό να έχεις άγχος, νευρικότητα και επίσης φυσικό είναι να μην μπορείς να κοιμηθείς. Δεν μιλάμε εκ του ασφαλούς αφού κι εμείς έχουμε βρεθεί και εξακολουθούμε να βρισκόμαστε στην ίδια κατάσταση με σένα.


ΟΜΩΣ…

Πραγματικά αυτό που χρειάζεται είναι ηρεμία και συγκέντρωση.
Ο καλύτερος τρόπος για να νικήσετε το άγχος πριν από τον αγώνα είναι να οργανώσετε κάθε λεπτομέρεια έτσι ώστε να μην χρειάζεται να σκέφτεστε ή να αγχώνεστε για οτιδήποτε την ημέρα του αγώνα. Ξεκινήστε απλώνοντας όλα τα ρούχα και τον εξοπλισμό σας το βράδυ πριν από τον αγώνα σας.

Τα βασικά είδη περιλαμβάνουν:

– Προϊόντα κατά της τριβής, όπως το Body Glide
– Όλα τα απαραίτητα για τη συμμετοχή σας (π.χ. αριθμός συμμετοχής κτλ).
– Ενεργειακές μπάρες, τζελ, ηλεκτρολύτες.
– Smart watch με GPS (βεβαιωθείτε ότι είναι φορτισμένο και πλήρως λειτουργικό)


Θυμηθείτε τον χρυσό κανόνα:
Τίποτα νέο την ημέρα του αγώνα. Ποτέ δεν ξέρεις αν τα καινούργια ρούχα ή παπούτσια θα σε πληγώσουν, οπότε μην κάνεις το λάθος να τα φορέσεις την ημέρα του αγώνα.

Ομοίως, μην δοκιμάζετε νέα ενεργειακά τζελ, μπάρες, ή αμπούλες που μόλις πήρατε στην έκθεση ή  κατά τη διάρκεια του αγώνα. Δεν ξέρετε πώς θα σας επηρεάσουν, γι’ αυτό αποθηκεύστε τα για μια μετέπειτα προπόνηση.

Καθώς πλησιάζετε την ώρα του ύπνου, αρχίστε να χαμηλώνετε σταδιακά τα φώτα.
Πριν πάτε για ύπνο, ρυθμίστε το ξυπνητήρι έτσι ώστε να ξυπνάτε νωρίς. Εάν πηγαίνετε για ύπνο αλλά δεν μπορείτε να κοιμηθείτε, προσπαθήστε να μην αγχώνεστε για αυτό. Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν κοιμούνται καλά το βράδυ πριν τον αγώνα και είναι φυσιολογικό.

Κάποιοι μάλιστα συνηθίζουν να κάνουν ελαφρύ και χαλαρωτικό τρέξιμο την προηγούμενη μέρα του αγώνα για να διώξουν την ψυχολογική ένταση ώστε να κοιμηθούν καλύτερα, αλλά και για να νιώσουν πιο έτοιμοι και με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση. Μετά από αυτό το χαλαρωτικό τρέξιμο, οπωσδήποτε χρειάζονται μερικές διατάσεις για να αποφύγουμε τις επιβαρύνσεις σε μύες και αρθρώσεις.

Το τελευταίο βραδινό γεύμα πριν τον αγώνα θα πρέπει να είναι ελαφρύ, χωρίς φυτικές ίνες, πλούσιο σε πρωτεΐνες και υδατάνθρακες, όπως λίγο μαύρο ρύζι με φιλέτο κοτόπουλο, χωρίς λαχανικά.

Την ημέρα του αγώνα ένα εξίσου ελαφρύ γεύμα με υδατάνθρακα και ωφέλιμα λιπαρά (π.χ. φυστικοβούτυρο, μπανάνα, ξηρούς καρπούς) είναι μια ιδανική λύση.


Τέλος χρειάζεται πνευματική προετοιμασία.
Ξεκαθάρισε στο μυαλό σου γιατί λαμβάνεις μέρος σε έναν τέτοιο αγώνα. Θέλεις να νιώσεις τη χαρά της συμμετοχής; Θέλεις να αποδείξεις πράγματα στον εαυτό σου; Θέλεις να δεις τα όρια και τις δυνατότητές σου; Θέλεις να ξεπεράσεις έναν προηγούμενο χρόνο; Οποιοσδήποτε και να είναι ο στόχος σου, φρόντισε να ξεκινάει και να καταλήγει σε σένα. Δεν χρειάζεται να αποδείξεις σε κανέναν άλλο τίποτα. Συνήθως οι γύρω σου, σε γεμίζουν άγχος και ανασφάλεια. Και αυτό είναι ο χειρότερος σύμβουλος.

Η συμμετοχή σε έναν Μαραθώνιο ή Half Marathon ή οποιοδήποτε άλλο αγώνα είναι ένας σταθμός στη ζωή σου.  Ας φροντίσεις να σου μείνει αξέχαστος.

πηγή:  https://www.xtr.gr/el/

Σου άρεσε αυτό το άρθρο; Μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κάντε "like" στη σελίδα μας στο facebook για όλα τα τελευταία Running News!

...διάβασε επίσης
Αθλητής με προβλήματα όρασης τρέχει σε αγώνες δρόμου και παραδίδει απλόχερα μαθήματα ζωής Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Στίβου - αφιέρωμα. Ποιοι θα είναι οι πρωταγωνιστές στα 5000 και 1500 μέτρα;

Runster
Σχόλια αναγνωστών
...διάβασε επίσης
Βουλευτής ζητά να απαγορευτούν οι αγώνες δρόμου αποκαλώντας τους αθλούμενους «οπαδούς»! Οι καλύτεροι Έλληνες Μαραθωνοδρόμοι για το 2022
Αβγό: Ολόκληρο, τον κρόκο ή μόνο το ασπράδι; Τι να προτιμήσω; Οι καλύτερες τροφές με άφθονη πρωτεΐνη για την διατροφή μας
FitnessPulse

Rundome.gr

HOKA One One

Thessaloniki Night Half Marathon

Runster.gr

Πρέπει να διαβάσετε
11 Ιουν 22
ΟΠΑΠ MARATHON expo 2022 - Εκεί όπου αθλητισμός και πολιτισμός τέμνονται δημιουργικά
Η ΟΠΑΠ MARATHON expo, η μεγαλύτερη εμπορική έκθεση αθλητικών ειδών και εξοπλισμού στην Ελλάδα, θα πραγματοποιηθεί για άλλη μία χρονιά στο εκθεσιακό κέντρο Κλειστό Π. Φαλήρου (πρώην TAE KWON DO) από τις 9 έως και τις 12 Νοεμβρίου 2022.
25 Μαϊ 22
Το Run σου γίνεται πλέον Aκόμη Γρηγορότερο με το Νέο Δρομικό Παπούτσι της Under Armour HOVR™ MACHINA 3!
Η Under Armour μας εκπλήσσει ευχάριστα για ακόμη μια φορά δημιουργώντας ένα νέο και τεχνολογικά εξελιγμένο Running παπούτσι το οποίο θα ικανοποιήσει πλήρως και τους πιο απαιτητικούς λάτρεις του τρεξίματος.
20 Απρ 22
Η άσκηση στο επόμενο επίπεδο με το νέο myathlete hub
Η φετινή άνοιξη είναι ακόμα πιο ανθηρή για τους λάτρεις της άσκησης, αλλά και όλους εκείνους που προσεγγίζουν την ευεξία και την καλή υγεία μέσω της γυμναστικής και της σωστής διατροφής. Το myathleteάνοιξε ξανά τις πόρτες του στο νέο δικό του χώρο και τα σχόλια όσων έσπευσαν ήδη να το επισκεφτούν, είναι διθυραμβικά!
13 Απρ 22
HUAWEI WATCH GT Runner: Το απόλυτο smartwatch που ικανοποιεί και τον πιο απαιτητικό δρομέα
Η HUAWEI κάνει εντυπωσιακό ντεμπούτο στον χώρο των smartwatches, παρουσιάζοντας το εμβληματικό HUAWEI GT Runner, ανοίγοντας νέους ορίζοντες στην απόδοση των δρομέων.

©2005-2021 RunningNews.gr: Τα πάντα για το τρέξιμο, το δρομέα και τους αγώνες δρόμου. Ενημέρωση, Αρθρογραφία, Φωτογραφίες, Βίντεο, Φόρουμ - Όροι Χρήσης
Επικοινωνήστε μαζί μας για οτιδήποτε επιθυμείτε στο info [at] runningnews [dot] gr - Αν επιθυμείτε να διαφημιστείτε στο RunningNews.gr δείτε εδω

SportsWeb.gr Network: RunningNews.gr - trinews.gr - Runster.gr - Energy Races - duathlon.gr - Nutrition News - Fitness Pulse