Marathon EXPO
Αρχική Ειδήσεις Καλεντάρι Αποτελέσματα Ενημέρωση Εικόνες Άρθρα Εξοπλισμός Forum Διαφήμιση
Trinews.gr NSCoaching My Athlete Energy Photos Energy Races Kasimis Training
Άρθρα
Saucony

Ioannina Lake Run

Poikilo Nigth Trail

Marathon Half Marathon

X-treme Stores
28 Μαϊ 22 ← πίσω

Ασκήσεις και συμβουλές διατροφής που θα βοηθήσουν τα παιδιά να ψηλώσουν πιο γρήγορα

Οι ειδικοί στην υγεία μοιράζονται εύκολες ασκήσεις και συμβουλές διατροφής που θα βοηθήσουν τα παιδιά να ψηλώσουν πιο γρήγορα.

 

Αυτές οι συμβουλές και τα κόλπα από ειδικούς της υγείας θα βοηθήσουν το παιδί σας να μεγαλώσει ψηλότερα, είτε μέσω της θεραπείας της Βέλτιστης Κίνησης είτε μέσω των σωστών διατροφικών καυσίμων για τη διατροφή του.

Μερικοί άνθρωποι πιστεύουν ότι το ύψος καθορίζεται αποκλειστικά από τα γονίδια. Ωστόσο, άλλοι επιμένουν ότι η διατροφή και η άσκηση μπορούν επίσης να παίξουν ρόλο στον καθορισμό του πόσο ψηλός θα γίνει κάποιος αφού σταματήσει να μεγαλώνει. Ζητήσαμε από μερικούς ειδικούς στον τομέα της υγείας να μοιραστούν τις συμβουλές και τα κόλπα τους σχετικά με τη διατροφή και την άσκηση για να βοηθήσετε το παιδί σας να ψηλώσει.

 

Η θεραπεία βέλτιστης κίνησης θα διευκολύνει το άνοιγμα όλων των αρθρώσεών τους. Θα βελτιώσει την προετοιμασία της καρδιάς και των πνευμόνων. Θα αυξήσει τις αυξητικές ορμόνες. Θα βοηθήσει επίσης στην αύξηση της ευκινησίας και της δύναμης. Όλα αυτά τα πράγματα θα βοηθήσουν το παιδί σας να ψηλώσει. Μοιράστηκε επίσης μερικές ασκήσεις που μπορούν να βοηθήσουν στο να γίνει το παιδί σας ψηλότερο. Μην στοιχηματίζετε στην ανάπτυξη των παιδιών σας όπως παίζατε στο ρουλέτα NetBet.


1. Σταθείτε στον τοίχο, με το πρόσωπο προς τα κάτω, και σέρνετε αργά τα δάχτυλά σας προς τα πάνω. Αυτό θα τεντώσει τη σπονδυλική στήλη, τον αυχένα, τις αρθρώσεις των ώμων και την υποδοχή του ισχίου. Συνεχίστε με αυτό για περίπου 5-7 φορές.

2. Κρατήστε τη σπονδυλική σας στήλη ευθεία στον τοίχο. Πάρτε μια βαθιά ανάσα και ακουμπήστε τα δάχτυλα των ποδιών σας στον τοίχο. Στη συνέχεια, χαμηλώστε αργά τη σπονδυλική σας στήλη και κρεμάστε το κεφάλι σας προς τα κάτω.

3. Αναπηδήστε, αναπηδήστε, αναπηδήστε, αναπηδήστε, εκπνεύστε, αναπηδήστε. Έτσι, εισπνεύστε αναπηδήστε, στη συνέχεια εκπνεύστε και στη συνέχεια αναπηδήστε. Στη συνέχεια, εισπνεύστε, κάντε οκλαδόν. Θα πρέπει να αναπηδήσετε από το έδαφος, στη συνέχεια να εισπνεύσετε και να στοχεύσετε στον ουρανό.

 

Τα παιδιά μπορούν να αναπτυχθούν σωστά μόνο αν τρέφονται σωστά. Πρέπει να εκτίθενται σε πολύ ηλιακό φως και καθαρό αέρα. Ακολουθούν ορισμένες συμβουλές για τη διατροφή τους:

1. Στα παιδιά πρέπει να δίνεται μέλι μαζί με γάλα το χειμώνα.

2. Μπορούν επίσης να τρώνε για πρωινό ψωμί, δημητριακά, μαρμελάδα, χυμό φρούτων.

3. Το καλοκαίρι πρέπει να τρέφονται με ξηρούς καρπούς και πολλά φρούτα.

4. Μπορείτε να τους προσφέρετε σαλάτα, γλυκοπατάτα ψητή, τηγανητή, βουτυρόγαλα, καστανό ρύζι ως μεσημεριανό γεύμα.

5. Μπορείτε να τους προσφέρετε γάλα και το βράδυ αν πεινάνε.

6. Μπορείτε να τους σερβίρετε ανάμεικτα πράσινα λαχανικά στο δείπνο.

7. Θα πρέπει να διασφαλίσετε ότι το παιδί σας δεν τρώει υπερβολικά.

8. Το δείπνο πρέπει να σερβίρεται νωρίς μεταξύ 6.30 μ.μ. και 7 μ.μ..

9. Για να θεραπευτούν και να αναπτυχθούν σωστά, τα παιδιά πρέπει να κοιμούνται αρκετά.

 

Ο Deepal Modi, Master Yoga instructor και εκπαιδευτικός, πρότεινε ότι ο διαλογισμός είναι απαραίτητος. Τα παιδιά πρέπει να μάθουν πώς να έχουν πλήρη συσκότιση, πώς επιτυγχάνεται το space out και πώς να καθαρίζουν το μυαλό τους. Μπορείτε να το κάνετε αυτό απλά εστιάζοντας στην αναπνοή σας ή/και οραματιζόμενοι ευτυχισμένες στιγμές. Τα παιδιά μπορούν να ωφεληθούν από τεχνικές όπως η θέαση κεριών και η απαγγελία μάντρας. Ο διαλογισμός θα μπορούσε επίσης να περιλαμβάνει χορό.

Σου άρεσε αυτό το άρθρο; Μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κάντε "like" στη σελίδα μας στο facebook για όλα τα τελευταία Running News!

...διάβασε επίσης
Αβγό: Ολόκληρο, τον κρόκο ή μόνο το ασπράδι; Τι να προτιμήσω; Οι καλύτερες τροφές με άφθονη πρωτεΐνη για την διατροφή μας

Runster
Σχόλια αναγνωστών
...διάβασε επίσης
Μάθε γιατί είναι πολύ σημαντική η εκγύμναση των γλουτών μας Βουλευτής ζητά να απαγορευτούν οι αγώνες δρόμου αποκαλώντας τους αθλούμενους «οπαδούς»!
Ο Νίκος Αργυρόπουλος και το ρεκόρ της μίας ώρας 2ος Διεθνής Μαραθώνιος Πατρών, 01/12/1995, τα αποτελέσματα 60 αθλητών
Nutrition News

Rundome.gr

Salomon

Thessaloniki Night Half Marathon

Runster.gr

Πρέπει να διαβάσετε
11 Ιουν 22
ΟΠΑΠ MARATHON expo 2022 - Εκεί όπου αθλητισμός και πολιτισμός τέμνονται δημιουργικά
Η ΟΠΑΠ MARATHON expo, η μεγαλύτερη εμπορική έκθεση αθλητικών ειδών και εξοπλισμού στην Ελλάδα, θα πραγματοποιηθεί για άλλη μία χρονιά στο εκθεσιακό κέντρο Κλειστό Π. Φαλήρου (πρώην TAE KWON DO) από τις 9 έως και τις 12 Νοεμβρίου 2022.
25 Μαϊ 22
Το Run σου γίνεται πλέον Aκόμη Γρηγορότερο με το Νέο Δρομικό Παπούτσι της Under Armour HOVR™ MACHINA 3!
Η Under Armour μας εκπλήσσει ευχάριστα για ακόμη μια φορά δημιουργώντας ένα νέο και τεχνολογικά εξελιγμένο Running παπούτσι το οποίο θα ικανοποιήσει πλήρως και τους πιο απαιτητικούς λάτρεις του τρεξίματος.
20 Απρ 22
Η άσκηση στο επόμενο επίπεδο με το νέο myathlete hub
Η φετινή άνοιξη είναι ακόμα πιο ανθηρή για τους λάτρεις της άσκησης, αλλά και όλους εκείνους που προσεγγίζουν την ευεξία και την καλή υγεία μέσω της γυμναστικής και της σωστής διατροφής. Το myathleteάνοιξε ξανά τις πόρτες του στο νέο δικό του χώρο και τα σχόλια όσων έσπευσαν ήδη να το επισκεφτούν, είναι διθυραμβικά!
13 Απρ 22
HUAWEI WATCH GT Runner: Το απόλυτο smartwatch που ικανοποιεί και τον πιο απαιτητικό δρομέα
Η HUAWEI κάνει εντυπωσιακό ντεμπούτο στον χώρο των smartwatches, παρουσιάζοντας το εμβληματικό HUAWEI GT Runner, ανοίγοντας νέους ορίζοντες στην απόδοση των δρομέων.


©2005-2021 RunningNews.gr: Τα πάντα για το τρέξιμο, το δρομέα και τους αγώνες δρόμου. Ενημέρωση, Αρθρογραφία, Φωτογραφίες, Βίντεο, Φόρουμ - Όροι Χρήσης
Επικοινωνήστε μαζί μας για οτιδήποτε επιθυμείτε στο info [at] runningnews [dot] gr - Αν επιθυμείτε να διαφημιστείτε στο RunningNews.gr δείτε εδω

SportsWeb.gr Network: RunningNews.gr - trinews.gr - Runster.gr - Energy Races - duathlon.gr - Nutrition News - Fitness Pulse