Alexander the Great Marathon
Αρχική Ειδήσεις Καλεντάρι Αποτελέσματα Ενημέρωση Εικόνες Άρθρα Εξοπλισμός Forum Διαφήμιση
Acerbis Sportitalia blank My Athlete Energy Photos RUNAWAY Kasimis Training
Άρθρα
Volos Half Marathon

Saucony

Heday Road

Kallithea Run

Taygetos Challenge

Evchidios Athlos

Evklios Agonas Vounou

Poseidon Half Marathon

X-treme Stores
UltraMag
28 Οκτ 23 ← πίσω

Καλλισθενική προπόνηση : Απλό trend ή κάτι περισσότερο;

xtr.gr
πηγή: https://www.xtr.gr

Τι είναι η Καλλισθενική προπόνηση;

«Αρχή πάσας σοφίας, η των ονομάτων επίσκεψις», έλεγαν οι Αρχαίοι. Δηλαδή για να αναλύσουμε μίαν έννοια θα πρέπει να αναλύσουμε την ίδια τη λέξη. Η καλλισθενική είναι σύνθετη λέξη από το κάλλος (ομορφιά) και το σθένος (δύναμη). Ασφαλώς έχει τη ρίζα της, ως προπόνηση, στην αρχαία Ελλάδα και όπως πολύ πιθανόν να γνωρίζεις, είναι ένας συνδυασμός ασκήσεων με βάση το βάρος του σώματος.

Αν εστιάσεις στις body weight ασκήσεις θα βελτιώσεις την απόδοσή σου σε οποιοδήποτε άλλο άθλημα.

Ποια είναι τα βασικά της χαρακτηριστικά;

– Σωματική αντίσταση: Χρησιμοποιείς το σωματικό σου βάρος ως αντίσταση, μειώνοντας έτσι την ανάγκη για επιπλέον εξοπλισμό.
– Πολυαρθρικές ασκήσεις: Το ακριβώς αντίθετο από τις ασκήσεις απομόνωσης. Εδώ κάθε κίνηση, κάθε στάση σώματος περιλαμβάνει πολλές μυϊκές ομάδες ταυτόχρονα.
– Εμφανής βελτίωση: Όταν το μόνο κριτήριο είναι το δικό σου βάρος, τότε μπορείς εύκολα να δεις αν και κατά πόσο βελτιώνεσαι από προπόνηση σε προπόνηση.
– Προσαρμογή: Μπορείς να κάνεις τις βασικές ασκήσεις καλλισθενικής παντού. Στο σπίτι, στο πάρκο, στο γήπεδο, στο γυμναστήριο.
-Ελάχιστος εξοπλισμός: Ναι, μπορείς και χωρίς καθόλου εξοπλισμό αν και υπάρχουν διάφορα μικροόργανα και αξεσουάρ που θα διευκόλυναν την προπόνησή σου. Δες εδώ.
– Αυστηρό στυλ: Το βασικότερο. Πρέπει να κάνεις τις ασκήσεις σωστά. Δεν γίνεται αλλιώς. Πρέπει να έχεις απόλυτο έλεγχο στο σώμα σου και να το ακούς συνεχώς.
-Συμπληρώνει τα πάντα: Ακόμα κι αν δεν είσαι 100% καλλισθενικός αθλητής, αν εστιάσεις στις body weight ασκήσεις θα βελτιώσεις την απόδοση σου σε οποιοδήποτε άλλο άθλημα.

MUSCLE  BULDING:
 Καλλισθενική VS Βάρη

Αν η ερώτηση είναι αν με την καλλισθενική μπορείς να αυξήσεις τη μυϊκή σου μάζα, τότε η απάντηση είναι ΝΑΙ. Αν όμως συγκρίνουμε την καλλισθενική με τα βάρη, όσον αφορά στη μυϊκή ανάπτυξη, τότε το πράγμα περιπλέκεται κάπως.

Ας δούμε γιατί:
Όπως είδαμε στα χαρακτηριστικά της, η καλλισθενική προπόνηση συνδυάζει ταυτόχρονα την εκγύμναση πολλών μυϊκών ομάδων. Αυτό, εννοείται, οδηγεί σε μυϊκή ανάπτυξη, ειδικά όταν αυξάνουμε την ένταση και αντίσταση με κάποιον τρόπο (προσθέτοντας έξτρα βάρος πάνω μας, κάνοντας περισσότερες επαναλήψεις, μειώνοντας το χρόνο ανάπαυσης κτλ). Κυρίως όμως όσοι ασχολούνται με την καλλισθενική, το κάνουν για να αποκτήσουν ένα στεγνό, μυώδες και σχετικά αδύνατο σώμα.


Με τον όρο μυϊκή ανάπτυξη όμως εννοούμε κάτι άλλο. Εννοούμε τη μυϊκή υπερτροφία. Αύξηση, δηλαδή, του μεγέθους των μυών. Αυτό είναι πιο εύκολο και δυνατό με τα παραδοσιακά βάρη. Αυτό συμβαίνει γιατί στα βάρη έχουμε περισσότερες ασκήσεις απομόνωσης, δηλαδή στοχεύουμε σε συγκεκριμένους μυς, εξαντλώντας τους και αναγκάζοντας τους να αναπτυχθούν περισσότερο.

Και στις δύο περιπτώσεις όμως υπάρχει κάτι κοινό: Η σωστή διατροφή και ξεκούραση. Όποια προπόνηση και να εμπιστευόμαστε, θα πρέπει να ακολουθούμε την κατάλληλη διατροφή, η οποία θα προσφέρει ικανοποιητικό αριθμό θερμίδων που θα οδηγήσουν στη μυϊκή ανάπτυξη.

πηγή: https://www.xtr.gr
Σου άρεσε αυτό το άρθρο; Μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κάντε "like" στη σελίδα μας στο facebook για όλα τα τελευταία Running News!

...διάβασε επίσης
Τα 4 « C » της αθλητικής ψυχολογίας για υψηλή απόδοση Ξεπέρασε τα όριά σου - με αυτά τα 12 Running Tips!

Poseidon Half Marathon
Σχόλια αναγνωστών
...διάβασε επίσης
Μεταξία Μπερτζελέα – Η πρώτη νικήτρια του Αυθεντικού Μαραθωνίου Σπύρος Ανδριόπουλος: Τα πανελλήνια ρεκόρ που κρατάνε 35 και 36 χρόνια…
Τα 9 συναρπαστικά οφέλη της κολύμβησης ΕΚΤΑΚΤΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ. Από τον Κώστα Τσαγκαράκη, δρομέα για πάνω από 68 χρόνια και «μαραθωνοδρόμο»
Nutrition News

Arafineios Dromos

Crete Marathon

Axios Running Festival

VO2 store

Πρέπει να διαβάσετε
16 Φεβ 24
Τα νέα FuelCell SC Elite v4 και FuelCell Rebel v4 της New Balance
Η New Balance εξελίσσει το ρόστερ της πιο εκρηκτικής σειράς της με την ανακοίνωση του νέου FuelCell Rebel v4 και του νέου FuelCell SuperComp Elite v4 στην Ελληνική αγορά.
03 Ιαν 24
Προπονητική προετοιμασία για κάθε δρομέα στο RUNAWAY
Το RUNAWAY Gate στην Κηφισιά (Γεωργίου Λύρα 53), ένας ανακαινισμένος πολυχώρος άθλησης, φτιαγμένος από δρομείς για δρομείς, άνοιξε την πύλη του και σoυ προσφέρει «διέξοδο» προς... τον καλύτερο εαυτό σου!
20 Δεκ 23
Στις 31 Μαρτίου τρέχουμε στον Αραφήνειο Δρόμο με την ομάδα του RunningNews.gr
Ο Αραφήνειος Δρόμος είναι πλέον ο δρομικός ανοιξιάτικος θεσμός της Ανατολικής Αττικής με αφετηρία και τερματισμό το Πάρκο Αναψυχής - Κολυμβητήριο Ραφήνας. Οι Δρόμοι σε Δημόσια Οδό περιλαμβάνουν τις αποστάσεις των 10 χλμ. και 5χλμ. για δρομείς ηλικίας από 12 ετών και άνω.

©2005-2023 RunningNews.gr: Τα πάντα για το τρέξιμο, το δρομέα και τους αγώνες δρόμου. Ενημέρωση, Αρθρογραφία, Φωτογραφίες, Βίντεο, Φόρουμ - Όροι Χρήσης
Επικοινωνήστε μαζί μας για οτιδήποτε επιθυμείτε στο info [at] runningnews [dot] gr - Αν επιθυμείτε να διαφημιστείτε στο RunningNews.gr δείτε εδω

SportsWeb.gr Network: RunningNews.gr - trinews.gr - Runster.gr - Energy Races - duathlon.gr - Nutrition News - Fitness Pulse